Δευτέρα 6 Απριλίου 2020

ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ… ΜΙΑ ΖΩΗ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΛΕΓΑΝΕ

Print Friendly and PDF Print Print Friendly and PDF PDF

1996: Τα ΚΑΝΑΛΙΑ που μου λέγανε οτι την σημαία στα ΙΜΙΑ την πήρε ο αέρας…
1997: Τα ΚΑΝΑΛΙΑ που μου λέγανε οτι ο ΑΡΑΦΑΤ και οι Παλαιστίνιοι καταπιέζουν τους Ισραηλίτες στη Γάζα και οτι οι τελευταίοι θα πρεπει να επέμβουν…
1998: Τα ΚΑΝΑΛΙΑ που μου λέγανε οτι ο ΜΙΛΟΣΕΒΙΤΣ ειναι «ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑΣ ΠΟΛΕΜΟΥ»…
1999: Τα ΚΑΝΑΛΙΑ που μου λέγανε να τρεξεις να παρεις φοιτητικό ΔΑΝΕΙΟ, εορτοδάνειο, διακοποδάνειο, και τρέχα μην και δεν προλαβεις…
2000: Τα ΚΑΝΑΛΙΑ που μου λέγανε οτι ΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΘΑ ΠΑΕΙ 7.000 ΜΟΝΑΔΕΣ και «βάλε οτι έχεις και δεν έχεις και θα γίνεις πλούσιος»…
2001: Τα ΚΑΝΑΛΙΑ που μου λέγανε οτι κάποιος σε μια σπηλιά στο Αφγανιστάν «διέσχισε και διαπέρασε ολη την αεροπορική ασπίδα της Δύσης ΚΑΙ ΕΡΙΞΕ ΤΟΥΣ ΔΙΔΥΜΟΥΣ ΠΥΡΓΟΥΣ…»
2002: Τα ΚΑΝΑΛΙΑ που μου λέγανε οτι με το ΕΥΡΩ δεν θα ξέρεις «Ποια ΜERCEDES να πρωτοπάρεις για σενα και ποια για το γιό σου»…
2003: Τα ΚΑΝΑΛΙΑ που μου λέγανε οτι βομβαρδίσανε το Ιράκ γιατί ένας SADAM HUSEIN είχε ΠΥΡΗΝΙΚΑ σε ένα κτήριο αλλα τελικά το κτίριο είχε μέσα βαμβάκια και ντομάτες…
2004: Τα ΚΑΝΑΛΙΑ που μου λέγανε οτι η Ολυμπιάδα θα φέρει ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΓΙΑ ΣΕΝΑ και οχι για το Μπόμπολα και την Γιαννα(Joker)Δασκαλάκη…
2005: Τα ΚΑΝΑΛΙΑ που επι 15 συναπτα ΕΤΗ μου λέγανε
«Φέτος η ύφεση και απο του χρόνου ανάκαμψη και ανάπτυξη»…
«Φέτος η ύφεση και απο του χρόνου ανάκαμψη και ανάπτυξη»…
2006: Τα ΚΑΝΑΛΙΑ που μου λέγανε οτι οι φωτιές σε ολη την Ελλαδα ΚΑΘΕ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ειναι ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ «ΑΝΕΥΘΥΝΟ ΠΟΥ ΠΕΤΑΞΕ ΕΝΑ ΤΣΙΓΑΡΟ»…
2007: Τα ΚΑΝΑΛΙΑ που μου κρύψανε τα 233 ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ που πήραν οι τραπεζες και τα φορτωθήκαμε εμεις ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΣ ΦΤΑΙΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΚΑΙ «ΜΑΖΙ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ»…
2008: Τα ΚΑΝΑΛΙΑ που μου λέγανε οτι «ΟΡΥΚΤΟ ΠΛΟΥΤΟ ΚΑΙ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ» και αν έχουμε είναι πολυ λίγα…
2009: Τα ΚΑΝΑΛΙΑ που μου λέγανε οτι «ΠΤΩΧΕΥΟΥΜΕ» και δεν θα έχουμε τρόφιμα και πετρέλαιο το χειμώνα…
2010: Τα ΚΑΝΑΛΙΑ που μου λέγανε οτι τα ΜΝΗΜΟΝΙΑ ειναι «ΕΥΛΟΓΙΑ» ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ…
2011: Τα ΚΑΝΑΛΙΑ που μου λέγανε οτι ΕΠΕΙΔΗ ΘΑ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΟΥΝ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ειναι ανάγκη να ξεπουληθεί η Δημόσια περιουσία, τα φιλέτα, ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ, ΟΣΕ, ΟΥΘ, το σπίτι σου, η μανα σου, η γυναίκα σου, το παιδί σου, το σκυλόσπιτο στην αυλή…
2012: Τα ΚΑΝΑΛΙΑ που μου έκρυψαν κατάθεση 600 ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ στις 28/9/12 και οτι η Ελληνική Δημοκρατία απο το 2016 και καθε χρόνο μεχρι σήμερα ΤΑ ΕΧΕΙ ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΑ ΣΤΟΥΣ ΕΠΙΣΗΜΟΥΣ ΚΡΑΤΙΚΟΥΣ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥΣ ΤΗΣ ΚΑΙ ΑΡΑΧΝΙΑΖΟΥΝ ΣΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΧΡΗΣΗ…
ΚΑΙ ΒΑΛΑΝΕ ΤΟΝ ΚΑΤΑΘΕΤΗ ΦΥΛΑΚΗ, ως ΔΗΘΕΝ ΑΠΑΤΕΩΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΥΠΝΗΣΟΥΝ ΟΙ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΙ, ΕΝΩ ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ…

2013: Τα ΚΑΝΑΛΙΑ που μου λέγανε οτι το 5% των Τζιχαντιστών που όπλισαν και ξεσήκωσαν οι πρακτορες κατα του δημοφιλέστατου στο λαό του Άσαντ είναι «ΕΜΦΥΛΙΟΣ» ΠΟΛΕΜΟΣ…
2014: Τα ΚΑΝΑΛΙΑ που μου λέγανε οτι η Αίγυπτος, Λιβύη, Υεμένη, Αλγερία, Τυνησία ΞΑΦΝΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΚΑ ΚΑΘΕΣΤΩΤΑ απλως εμείς 30 χρονια «δεν το είχαμε προσέξει»…
2015: Τα ΚΑΝΑΛΙΑ που μου λέγανε οτι ΤΕΛΙΚΑ στην ΑΜΦΙΠΟΛΗ «ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΕΘΗΚΕ ΚΑΤΙ»…
2016: Τα ΚΑΝΑΛΙΑ που μου λέγανε οτι όλοι όσοι έρχονται στην Ελλάδα είναι «ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ» κατατρεγμένοι (με τα 500ευρα και τα IPhone απο τις ΜΚΟ)…
2017: Τα ΚΑΝΑΛΙΑ που μου λέγανε οτι τα CAPITAL CONTROLS ειναι ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΚΑΚΟ «ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΧΑΣΕΙΣ ΤΙΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΣΟΥ»…
2018: Τα ΚΑΝΑΛΙΑ που μου λέγανε οτι η συμφωνία των ΠΡΕΣΠΩΝ ειναι εξαιρετικά συμφέρουσα για μας…
2019: Τα ΚΑΝΑΛΙΑ που μου λέγανε οτι στο ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ στο Σύνταγμα ειχε ΜΕΤΑ ΒΙΑΣ 70.000 ΚΟΣΜΟ…
2020: ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΛΟΙΠΟΝ (που ειναι Α.Ε ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΕΝΕΣ ΜΕ κλεμμένα απο εμας ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΤΡΑΠΕΖΩΝ, ΔΗΛΑΔΗ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΚΟΙΝΩΣ και είναι μαζί με τους πολιτικούς που τους βάζουν να νομοθετούν για αυτές μια κάστα…)
…ΠΟΥ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΣΕ:
-50.000 ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΕΣ ,
-ΘΑΝΑΤΟΥΣ ΑΠΟ ΑΣΗΤΕΙΑ,
-ΘΑΝΑΤΟΥΣ ΑΠΟ ΕΛΛΕΙΨΗ ΦΑΡΜΑΚΩΝ,
-ΘΑΝΑΤΟΥΣ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΚΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ λογω άγχους…
-ΘΑΝΑΤΟΥΣ ΑΠΟ ΚΑΡΚΙΝΟΥΣ…
-ΘΑΝΑΤΟΥΣ ΑΠΟ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ (ληστείες κτλ)
-ΜΑΖΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ των νέων,
-ΥΠΟΓΕΝΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
-ΕΚΤΡΩΣΕΙΣ
-ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΠΡΩΤΗΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
-ΨΥΧΙΚΕΣ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ (καταθλιψεις κτλ.)
-ΣΥΓΚΑΛΥΨΗ ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ
-ΛΑΘΡΟΕΠΟΙΚΙΣΜΟ…
ΕΠΕΙΔΗ ΛΟΙΠΟΝ ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΛΕΓΑΝΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ…
-ΜΑΣ ΖΗΤΟΥΝ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΣΥΓΝΩΜΗ…
-ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΑΤΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΔΟΥΝ…
-ΕΙΔΑΝ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ…
-ΜΕΤΑΝΟΗΣΑΝ…
-ΜΑΣ ΑΓΑΠΗΣΑΝ…

Και γι αυτο ΜΕΤΑ ΑΠΟ 30 ΧΡΟΝΙΑ μας λένε ΤΩΡΑ ετεροχρονισμένα την «ΑΛΗΘΕΙΑ» οτι:
«ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟΝ Covid, ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΝΟΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΠΛΕΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΟΥ, ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑ ΓΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΣΟΥ!!!»…
*ΣΗΜ:Δεν προτρέπουμε κάποιον να βγει απο το σπίτι του ΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΟ και ως ΕΚ ΤΟΥ ΜΗ ΑΝΕΥ!
Απλώς δίνουμε τροφή για σκέψη
Για ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΓΙΝΕΤΑΙ, ΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΠΟΥ ΣΤΟΧΟ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΟΤΑΝ ΘΑ ΦΥΓΕΙ Ο ΙΟΣ που αυτοί ως ΠΡΟΣΧΗΜΑ μας φύτευσαν…(Το ΑΝ θα γίνει θα το δούμε…)

ΣΟΥ ΣΠΕΡΝΟΥΝ ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΣΟΥ…
Από το Facebook
votegreece


Το είδαμε: εδώ

Share
Loading