Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2014

100 Ευχές και Μαντινάδες για Ονομαστική Γιορτή

Print Friendly and PDF Print Print Friendly and PDF PDF




  • Ένα μονάχα θα ευχηθώ, να πραγματοποιηθούν όλες οι ευχές που θα ακούσεις σήμερα!!

  • Χρόνια σου πολλά, σου εύχομαι μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου πάντα υγεία ευτυχία και αγάπη.

  • 1000 γαϊδούρια και άλογα θα στείλω στην αυλή σου, για να γκαρίζουν σήμερα που έχεις την γιορτή σου!

  • Ομορφιά μου σου εύχομαι να τα χιλιάσεις. Σ’ αγαπώ πολύ!

  • Σήμερα γιορτάζει το πιο τέλειο όνομα του κόσμου. Χρόνια σου πολλά λοιπόν!

  • Για την ονομαστική σου εορτή σου εύχομαι χρόνια πολλά και όλα τα όνειρά σου να πραγματοποιηθούν.

  • Χρόνια πολλά λουλούδι μου, ν’ ανθίζεις, να μοσχοβολάς, και να χαρίζεις ομορφιά, σε όλους όσους αγαπάς για όλη σου τη ζωή.

  • Χρόνια πολλά στο πιο όμορφο άνθρωπο του κόσμου που κάνει την κάθε μέρα μου μαγική!

  • Χρόνια πολλά να τα εκατοστίσεις, να έχεις ότι επιθυμείς και να χαμογελάς συνέχεια κάθε ώρα και στιγμή

  • Αγάπη μου εύχομαι κάθε μέρα να είσαι χαρούμενη όπως αυτή την ημέρα της γιορτής σου! Να είσαι καλά για να σε χαίρομαι για πάντα!

  • Αγάπη μου χρόνια πολλά. Η σκέψη μου πάντα κοντά σου. Πολλά φιλιά.

  • Αγάπη μου χρόνια σου πολλά. Εύχομαι κάθε σου μέρα να είναι μια ξεχωριστή γιορτή.

  • Αγάπη μου, για την ονομαστική σου γιορτή σου εύχομαι ολόψυχα χρόνια πολλά και κάθε μέρα να είναι για σένα μια ξεχωριστή γιορτή.

  • Αγαπούλα χρόνια πολλά, χαρούμενα, ευτυχισμένα. Πολλά φιλάκια.



  • Αγοράκι μου να τα χιλιάσεις. Σ’αγαπώ πολύ. Φιλάκια πολλά.

  • Για την ονομαστική σου εορτή εγκάρδιες ευχές, πολύχρονη, τρισευτυχισμένη, υγιής σκέψη, αγάπη. Φιλιά σε όλους.

  • Για την ονομαστική σου εορτή σου εύχομαι ολόψυχα χρόνια σου πολλά.

  • Για την ονομαστική σου εορτή σου εύχομαι χρόνια πολλά, χρόνια καλά, με υγεία, ευτυχία και ευημερία.

  • Ένα μπουκέτο λουλούδια… ένα μπουκέτο ευχές! Χρόνια Πολλά!

  • Δείτε όλα τα ονόματα και μάθε πότε γιορτάζουν

  • Εύχομαι αυτή η ξεχωριστή μέρα να σου χαρίσει ό,τι επιθυμείς

  • Εύχομαι να χαίρεσαι το όνομα σου! Εύχομαι επίσης όσοι προφέρουν το όνομα σου να είναι ευγνώμονες για το καλό που θα τους έχεις κάνει! Και τέλος εύχομαι να αξίζεις τόσο πολύ ως άνθρωπος, ώστε κάποιος να θελήσει κάποτε να βαφτίσει το παιδί του δίνοντάς του το δικό σου ΟΝΟΜΑ!

  • Η υγεία να είναι κυρίαρχη στα χρόνια πολλά που σου εύχομαι για την ονομαστική σου εορτή. Όλα τα άλλα άφησέ τα στην τύχη…. και θα δικαιωθείς!

  • Κάθε λουλούδι είναι και μια ευχή και εύχομαι κάθε μία της να γίνει αληθινή. Χρόνια σου Πολλά!

  • Κοριτσάκι μας γλυκό σου ευχόμαστε χρόνια πολλά και ευτυχισμένα..!!Να χαίρεσαι το ονοματάκι σου..Φιλάκια πολλά, οι γονείς σου..!!

  • Κοριτσάκι μου να τα χιλιάσεις. Φιλάκια πολλά.Σ’αγαπώ πολύ.

  • Λίγες γραμμές πολλές ευχές, για μια ζωή όλο χαρές. Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα, να’ χεις ζωή παραμυθένια, δάκρυ ποτέ να μη γνωρίσεις και ότι αγαπάς να αποκτήσεις!!!

  • Μαζί με την απέραντη αγάπη μου, οι σκέψεις και οι ευχές μου πάντα να σε συντροφεύουν. Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα.

  • Μπορεί να μην το διάλεξες εσύ αλλά σου πάει. Να χαίρεσαι το όνομα!

  • Να είσαι πολύχρονος (πολύχρονη) και η ζωή σου να είναι πάντα γεμάτη ευτυχία.

  • Να μας ζήσεις. Πάντα χαρούμενος/η και ευτυχισμένος/η.

  • Να χαίρεσαι το όνομα σου και να’σαι πάντα ευτυχισμένος.

  • Ολόθερμες ευχές. Χρόνια πολλά, χαρούμενα κι ευτυχισμένα.

  • Δείτε όλα τα ελληνικά ονόματα και τι σημαίνει το καθένα.

  • Πολύχρονος σου εύχομαι, πάντα υγεία και ευτυχία.

  • Πολύχρονος/η και ευτυχισμένος/η.

  • Πολύχρονος/νη. Ευχόμαστε ολόψυχα υγεία και πρόοδο. Χρόνια πολλά για την ονομαστική σου γιορτή. Με πολλή αγάπη, οι γονείς σου.

  • Σε σένα που αγαπώ, μαζί με χίλιες ευχές, χρόνια πολλά για την ονομαστική σου γιορτή.

  • Σου εύχομαι η ημέρα της γιορτής σου να είναι γλυκιά σαν τα γλυκάκια που θα κεράσεις και πλούσια σαν τα δώρα που θα πάρεις!

  • Σου εύχομαι ολόψυχα χρόνια πολλά και δημιουργικά.

  • Σου εύχομαι χρόνια πολλά, υγεία, ευτυχία και χαρά.

  • Στο πιο γλυκό αντράκι ευχόμαστε χρόνια πολλά και πάντα ευτυχισμένα.

  • Στο πιο χαριτωμένο κοριτσάκι ευχόμαστε χρόνια πολλά και καλή πρόοδο.

  • Τόσο όμορφο όνομα, πως να μη το χαίρεσαι; Ευχές λοιπόν για ότι καλύτερο.

  • Χίλιες ευχές και χρόνια πολλά για μια υπέροχη γιορτή.

  • Χιόνια πολλά, πολύχρωμος : )

  • Χρόνια μας πολλά και πάντα μαζί. Σ’αγαπώ πολύ. Φιλάκια πολλά.

  • Χρόνια πολλά για την γιορτή σου τα όνειρά σου οι ευχές μου….

  • Χρόνια πολλά δεν θα σου πω που ο κόσμος συνηθίζει, ένα χαμόγελο θα πω στα χείλη σου ν’ανθίζει!

  • Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα!!Εύχομαι πάντα υγεία και οικογενειακή ευτυχία…

  • Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα. Με αγάπη.

  • Χρόνια πολλά και καλά! Σου εύχομαι ότι ποθείς μέσα από την καρδία μου ,πάντα γερός και δυνατός!

  • Χρόνια πολλά σε σένα που ήρθες στην ζωή μου σαν άστρο να με οδηγείς στα χνάρια της ψυχής μου.

  • Χρόνια πολλά, να τα εκατοστήσεις, καλή πρόοδο.

  • Χρόνια Πολλά, Χρόνια Καλά, Χρόνια Ευτυχισμένα!!! Η αγάπη μου να σε συντροφεύει για πάντα!

  • Χρόνια πολλά. Σ’αγαπώ πολύ. Πολλά φιλιά.

  • Χρόνια σου πολλά και να χαίρεσαι τ’ ονοματάκι σου!

  • Χρόνια σου πολλά. Είμαι καλά. Μην ανησυχείς. Σε σκέπτομαι. Σ’αγαπώ πολύ.


η συνέχεια στο FunDay






Το είδαμε: εδώ

Share
Loading