Πόσος είναι ο μισθός ενός πιλότου της Aegean και πόσα τελικά βάζει στην τσέπη; Απάντηση από τον ίδιο τον Πρόεδρο της εταιρείας Θεόδωρο Βασιλάκη
Ο Θεόδωρος Βασιλάκης, ο αυτοδημιούργητος πρόεδρος της Aegean δεν του αρέσει να μασάει τα λόγια του. Πολύ περισσότερα όταν μιλάει για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι Έλληνες επιχειρηματίες εξαιτίας των κρατικών "τρικλοποδιών" και τις αδυναμίας προγραμματισμού εξαιτίας της αβεβαιότητας και της ασυνέχειας στο πολιτικοοικονομικό σκηνικό της χώρας.
Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο protagon και στον δημοσιογράφο Χρήστο Μιχαηλίδη ανέφερε ως παράδειγμα την περίπτωση των πιλότων της εταιρείας. Σύμφωνα με το δημοσίευμα: Ένας ώριμος Κυβερνήτης της Aegean, λέει ο Βασιλάκης, με τις ασφαλιστικές εισφορές και προσαυξήσεις κοστίζει 130.000 ευρώ ετησίως αλλά λαμβάνει καθαρά μόνο 45.000 ευρώ. Το 62% πάει στο κράτος σε εισφορές και φόρους. Άρα, θέλει να πει, με όλη αυτήν την υπερφορολόγηση εδώ, το ίδιο το κράτος καθιστά τις ελληνικές εταιρείες σαν την Aegean μειονεκτικές απέναντι στον ξένο ανταγωνιστή τους, που δεν έχει τα αντίστοιχα βάρη, ούτε και την αντίστοιχη αβεβαιότητα όσων απόμειναν να επιχειρούν στην σημερινή Ελλάδα.
«Όταν σηκωθεί ένα αεροπλάνο στον αέρα, ανταγωνίζεται αμέσως όλες τις άλλες ξένες εταιρείες. Άρα, πρέπει κανονικά να έχει το ίδιο κόστος. Αν δεν το έχει, τότε υπάρχει πρόβλημα. Έτσι λοιπόν εμείς, επειδή ακριβώς επιβαρυνόμαστε με παραπάνω έξοδα, ή πρέπει να πουλάμε λίγο παραπάνω ή να αναπτυσσόμαστε λιγότερο. Η διαφορά μεταξύ του low cost και της δικής μας εταιρείας, προσπαθούμε να μην είναι μεγάλη. Αλλά είναι πολύ price-sensitive η αγορά ούτως ή άλλως».
Το είδαμε: εδώ