Άλλοι βγάζουν τα παιδιά τους στο κλαρί και στα παπαράτσι από μικρά για να κερδίσουν κανένα επώνυμο καρότσι κι άλλοι χρησιμοποιούν την ιδιότητα του γονέα για να κερδίσουν χρήματα και να φτιάξουν την προίκα της κόρης τους.
Ιδιοφυΐα ο διαφημιστής που σκέφτηκε να συνδέσει ένα καταναλωτικό προϊόν με την Αναστασία Ρουβά και τον διάσημο μπαμπά της.
Το προϊόν που διαφημίζει από χθες ο Σάκης Ρουβάς είναι το γνωστό γιαούρτι “Αγελαδίτσα“, με τη διαφήμιση να μας εμφανίζεται έτσι ξαφνικά (για ευνόητους λόγους κράτησε κλειστό το στόμα του και δεν είχαμε διαρροές).
Στο σποτ βλέπουμε το Σάκη να είναι στο στούντιο, να τον παίρνει τηλέφωνο η Κάτια Ζυγούλη, να του λέει ότι το παιδί δεν μπορεί να κοιμηθεί και εκείνος να προσπαθεί να κοιμήσει την Αναστασία τηλεφωνικώς με τη βοήθεια του πιάνου κι ενός κλασικού νανουρίσματος.
Στο τέλος κάθεται στην κονσόλα και τρώει το γιαούρτι του, με σλόγκαν “όσο σύγχρονοι κι αν είμαστε, το κλασικό θα είναι πάντα στη ζωή μας”.
Ανοίγει λοιπόν ο δρόμος και σε άλλους γονείς να κάνουν αντίστοιχα σποτάκια. Μυρίζομαι ότι το Σκορδολιαγκέικο, τώρα με τις περικοπές μισθών στο Mega θα είναι οι πρώτοι που θα αλλάξουν πάνες ή θα πιουν γάλατα για μωρά μπροστά στην κάμερα!
Δείτε το βίντεο του Σάκη.
toblogtonkirion