Ο κύριο Christian von Koenigsegg δημιούργησε για άλλη μια φορά ένα υπεραυτοκίνητο στην πιο υψηλή κλίμακα. Το νέο Agera R είναι μια απόλυτη ‘επίδειξη’ καινοτομίας. Ο κινητήρας 5 λίτρων V8 bi-turbo είναι το σύνολο με την υψηλότερη ιπποδύναμη και το μικρό συνάμα μέγεθος στον κόσμο ενώ παράγει 1100 ίππους με βιοκαύσιμο E85 (έχει 15% βιοκαύσιμα στο μείγμα) και ροπή 1200 Nm σε κλίμακα 3300 στροφών/λεπτό!
Σε κανονικά 95 οκτανιών καύσιμα πάντως η ιπποδύναμη περιορίζεται στους 910 ίππους και η ροπή στα 1000nm στη γκάμα των 2860 στρ/λεπτό με 6170 στρ/λεπτό – όσο της Bugatti Veyron ουσιαστικά…
Τελική; 390+ χλμ/ώρα…
Εμείς όμως σε αυτό το post εστιάζουμε στη… χρηστικότητα ! – ‘ιεροσυλία’ για ένα τέτοιο δημιούργημα και μόνο να προφέρεις μια τέτοια λέξη. Η μπαγκαζιέρα της Thule λοιπόν, βεβαιώνει πως μπορείς να πάρεις όλα τα πράγματα σου σε ένα ταξίδι πολλών χλμ/ώρα…
Αφού το μεγαλύτερο πρόβλημα με αυτά τα αυτοκίνητα είναι πως δεν έχουν χώρο για ένα… άρωμα και μια κολώνια, η Koenigsegg αποφάσισε να λύσει το πρόβλημα με αυτό το μοντέλο από την Thule που είναι φτιαγμένο από ανθρακονήματα και δίνει τελική 300 χλμ/ώρα.
Το δε σημαντικό είναι πως το όλο σύστημα τοποθετείται σε 10 λεπτά. Πρακτικά μυαλά οι Ολλανδοί…
Σε κανονικά 95 οκτανιών καύσιμα πάντως η ιπποδύναμη περιορίζεται στους 910 ίππους και η ροπή στα 1000nm στη γκάμα των 2860 στρ/λεπτό με 6170 στρ/λεπτό – όσο της Bugatti Veyron ουσιαστικά…
Τελική; 390+ χλμ/ώρα…
Εμείς όμως σε αυτό το post εστιάζουμε στη… χρηστικότητα ! – ‘ιεροσυλία’ για ένα τέτοιο δημιούργημα και μόνο να προφέρεις μια τέτοια λέξη. Η μπαγκαζιέρα της Thule λοιπόν, βεβαιώνει πως μπορείς να πάρεις όλα τα πράγματα σου σε ένα ταξίδι πολλών χλμ/ώρα…
Αφού το μεγαλύτερο πρόβλημα με αυτά τα αυτοκίνητα είναι πως δεν έχουν χώρο για ένα… άρωμα και μια κολώνια, η Koenigsegg αποφάσισε να λύσει το πρόβλημα με αυτό το μοντέλο από την Thule που είναι φτιαγμένο από ανθρακονήματα και δίνει τελική 300 χλμ/ώρα.
Το δε σημαντικό είναι πως το όλο σύστημα τοποθετείται σε 10 λεπτά. Πρακτικά μυαλά οι Ολλανδοί…