Μαίνεται η αντιπαράθεση μεταξύ απεργών στα Μέσα Μεταφοράς και κυβέρνησης με στελέχη της τελευταίας να αφήνουν ανοικτό το ενδεχόμενο της επιστράτευσης ή ακόμη και της παραπομπής στο Πειθαρχικός Συμβούλιο εργαζόμενων με το ερώτημα της απόλυσης.
Υπενθυμίζεται ότι οι εργαζόμενοι στο Μετρό και τα υπόλοιπα μέσα μεταφοράς συνεχίζουν απεργίες και στάσεις εργασίας παρότι δύο δικαστικές αποφάσεις έκριναν παράνομες τις απεργίες και παρά τη διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης με αφορμή τα δημοσιεύματα για απεργούς που πληρώνονται κανονικά δηλώνοντας ασθένεια ή ρεπό.
Υπενθυμίζεται ότι οι κινητοποιήσεις έχουν ως εξής:
*Το Σωματείο Λειτουργίας Εργαζομένων στο Μετρό αποφάσισε εκ νέου 24ωρη απεργία για έβδομη συνεχόμενη ημέρα, την Τετάρτη, από την έναρξη έως τη λήξη λειτουργίας στο μέσο.
*Στάση εργασίας από τις 12 το μεσημέρι μέχρι τις 4 το απόγευμα θα πραγματοποιήσουν οι εργαζόμενοι σε Τραμ και ΗΣΑΠ, προκειμένου να γίνουν οι Γενικές συνελεύσεις των εργαζομένων. Κανονικά θα κυκλοφορήσουν τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ.
*Την Πέμπτη 24 Ιανουαρίου θα πραγματοποιήσουν στάση εργασίας οι εργαζόμενοι στα λεωφορεία από τις 11 το πρωί εώς τις 5 το απόγευμα.
*Επίσης οι εργαζόμενοι σε όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς προσανατολίζονται σε στάσεις εργασίας, την επόμενη Τρίτη, 29 Ιανουαρίου καθώς και σε 24ωρη απεργία, την επόμενη Πέμπτη, 31 Ιανουαρίου.
Η διοίκηση των Σταθερών Συγκοινωνιών δηλώνει «πως έχει εξαντλήσει τις διαδικασίες διαλόγου και τα ένδικα μέσα με τα οποία η δικαιοσύνη κατά συρροή κήρυξε τις κινητοποιήσεις παράνομες, και ως εκ τούτου δεν θα παραμείνει απαθής αλλά απέναντι στην ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού και τη συνεχιζόμενη παρανομία θα προχωρήσει στην απόλυτη εφαρμογή του συνόλου των συνεπειών του νόμου».
Από την πλευρά τους οι εργαζόμενοι εμμένουν στις θέσεις τους και κάνουν λόγο για “κυβερνητική αυθαιρεσία” και ξεπούλημα των συγκοινωνιών.
Σε σημερινές του δηλώσεις του στον Σκάι, ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Μεταφορών, Νίκος Σταθόπουλους υποστήριξε ότι η κυβέρνηση είναι έτοιμη να λάβει «κάθε μέσο» για να διασφαλισθεί η λειτουργία των μέσων μεταφοράς, προσθέτοντας οι αμοιβές των εργαζόμενων παραμένουν σαφώς υψηλότερες σε σχέση με τον υπόλοιπο δημόσιο τομέα, και τους εργαζόμενους να αντιτείνουν πως οι υπολογισμοί του υπουργείου δεν αντανακλούν την πραγματικότητα για τον μέσο εργαζόμενο.
Το είδαμε: εδώ