Η Microsoft εξέπληξε τις online επιχειρήσεις διαφήμισης με την ανακοίνωση ότι, ο Internet Explorer 10 θα έχει την προεπιλογή “Do Not Track”. Η συγκεκριμένη δήλωση απογοήτευσε τους διαφημιστές που θέλουν να στοχεύσουν τους χρήστες με βάση το ιστορικό περιήγησής τους.
Το πρόβλημα για τους χρήστες είναι ότι υπάρχει ένα σφάλμα<…>
που επιτρέπει σε κάθε διαφημιστή να αγνοήσει την επιλογή “Do Not Track” (DNT).
Λόγω του σφάλματος, το DNT απλά αναφέρει στους διαφημιστές ότι ο χρήστης δεν θέλει να παρακολουθείται αλλά δεν τους εμποδίζει να αφήνουν cookies παρακολούθησης στους browsers ανυποψίαστων χρηστών. Κάθε διαφημιστής που θέλει να αγνοήσει το μήνυμα και να αφήσει τα cookies παρακολούθησης είναι ούτως ή άλλως ελεύθερος (τεχνικά) να το πράξει.
Το είδαμε: εδώ