Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2011

Η «καυτή» έκδοση του υβριδικού Honda CR-Z

Print Friendly and PDF Print Print Friendly and PDF PDF

imageο τροποποιημένο μοντέλο θα έχει απόδοση 175 ίππων

Η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε πως θα παράξει το CR-Z iCF. Στο υβριδικό τους μοντέλο, οι άνθρωποι της Honda τοποθέτησαν τουρμπίνα, πείραξαν τον κινητήρα και το σασί και άλλαξαν την εμφάνισή του.
Το καλοκαίρι που μας πέρασε, η Honda παρουσίασε το Mugen CR-Z RR Study στο Goodwood Festival of Speed 2011. Η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε πως η «καυτή» έκδοση του υβριδικού CR-Z θα οδηγηθεί τελικά στην παραγωγή, με τις πωλήσεις να ξεκινούν στη Μ. Βρετανία την προσεχή άνοιξη. Δυστυχώς, προς το παρόν δεν υπάρχουν σχέδια για διάθεση του μοντέλου σε άλλες αγορές.
Το όνομα του αυτοκινήτου θα είναι CR-Z iCF. Εξελίχθηκε σε συνεργασία με το ευρωπαϊκό τμήμα της Mugen. Στο σύνολο βενζίνης των 1,5 λτ. τοποθετήθηκε τουρμπίνα, νέο σύστημα εισαγωγής, ενώ επαναπρογραμματίστηκε ο εγκέφαλός του.
Το αποτέλεσμα όλων αυτών είναι η αύξηση της απόδοσης του μοτέρ σχεδόν κατά 50%, καθώς η ισχύς του πλέον ανέρχεται στους 175 ίππους. Η διαδικασία του 0-100 χλμ./ώρα, πάλι, επισπεύσθηκε κατά 3 δλ. και πλέον απαιτούνται μόλις 6,1 δλ.
Επιπλέον, οι άνθρωποι της Mugen επαναρύθμισαν το σασί και τροποποίησαν την εμφάνιση του CR-Z, τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά.
Από τη Honda είπαν πως ακόμα «δουλεύουν» την τιμή του μοντέλου, ωστόσο αναμένεται να ξεκινήσει περίπου από τις 28.000 ευρώ.

Share
Loading