Πέμπτη 14 Απριλίου 2011

Ε. Mανωλίδου: Κομπλάρουν άντρες που την πλησιάζουν λόγω… Άδωνι

Print Friendly and PDF Print Print Friendly and PDF PDF

«Με φλερτάρουν πολύ, πριν καταλάβουν όμως ποια είμαι. Μόλις καταλάβουν ότι είμαι εγώ κομπλάρουν. Όχι επειδή είμαι εγώ, αλλά επειδή είναι γνωστό ότι είμαι ερωτευμένη με τον Άδωνι και πάνω απ’ όλα έχουμε τρία παιδιά», είπε η Ευγενία Μανωλίδου.

Καλεσμένη στην εκπομπή του Γιώργου Σατσίδη «Take 20» που θα μεταδοθεί απόψε στις 21.00 από το MTV η παρουσιάστρια συμπλήρωσε: «Δεν κοιτάω την εξωτερική εμφάνιση. Σε ένα άντρα με ενδιαφέρει να έχει στόχο, διάθεση να πετύχει, όραμα και ταλέντο. Αυτό με κέρδισε στον Άδωνι!»

Στην αποκαλυπτική συνέντευξη που παραχώρησε η Ευγενία Μανωλίδου απάντησε και για το αν μετάνιωσε που έφυγε από το Mega ξεκαθαρίζοντας: «Από το Mega είχα πολλές προτάσεις, όμως για ξεχωριστούς λόγους η καθεμία δεν προχώρησε».

Πηγή: Newsbomb

Share
Loading