Κυριακή 9 Απριλίου 2017

Ο Πιρς Μπρόσναν μιλάει ανοιχτά για την κατάθλιψη, την απώλεια και το νόημα της ζωής

Print Friendly and PDF Print Print Friendly and PDF PDF

Έχει χάσει τη γυναίκα του και την κόρη του από καρκίνο. Και σήμερα παραδέχεται ότι, όχι, δεν κοιτάει τη ζωή (πάντα) με αισιοδοξία
Της Πόλυς Λυκούργου
Όσο μεγαλώνει, ο Πιρς Μπρόσναν γίνεται όλο και πιο γοητευτικός. Κι αυτό δεν έχει να κάνει με καλά γονίδια και γκρίζουν κροτάφους. Aλλά με το γεγονός ότι ο 64χρονος πρωταγωνιστής μοιάζει να μιλάει πάντα με ένα ξεκάθαρο, ντόμπρο, μη-χόλιγουντ τρόπο. Που τον κάνει να ξεχωρίζει από όλους.
Τον συναντάμε εξώφυλλο και κεντρική συνέντευξη στο Esquire Απριλίου όπου μιλάει για την επιστροφή του στη μικρή οθόνη με τη νέα δραματική τηλεοπτική σειρά «The Son». Θα ερμηνεύσει τον Ελι ΜακΚάλοου, ηγέτη μίας πατριαρχικής φαμίλιας στο Τέξας, στις αρχές του 20ου αιώνα. Το «The Son» βασίζεται σε μυθιστόρημα του Φίλιπ Μέγιερ που εκδόθηκε το 2013. Η ιστορία θα ακολουθεί 3 γενιές της οικογένειας ΜακΚάλοου, παρακολουθώντας τις περιπέτειες και τις σχέσεις των μελών της όσο διοικούν μία δυναστεία πετρελαίου και παλεύουν ακόμα και με αθέμιτα μέσα για να κατακτήσουν το αμερικανικό όνειρο.

 
Με αφορμή όμως την επιστροφή του (για πάντα) «Remington Steele», το Esquire τον ρωτάει κι άλλα, πολύ προσωπικά πράγματα.
Κι ο Μπρόσναν απαντάει.
Πώς αντιμετώπισε το ρόλο του πατέρα, εφόσον ο ίδιος δεν γνώρισε ποτέ το δικό του: «Σήμερα, ξέρω τι σημαίνει να μεγαλώνεις γιους. Είναι ένας κακοτράχολος, δύσκολο δρόμος. Ομως το πατρικό μου ένστικτο είναι δικό μου, μόνο δικό μου. Δεν έχει καμία αναφορά. Δεν είχα καμία αναφορά. Σήμερα δε με νοιάζει καθόλου. Το κατέκτησα.»

 
Για το θάνατο της πρώτης γυναίκας του και της κόρης τους από καρκίνο: «Οχι, για μένα δεν υπάρχει "κάποιος λόγος που γίνονται τα πράγματα". Δεν υπάρχει "μισογεμάτο ποτήρι", πιστέψτε με. Εγώ παλεύω με την κατάθλιψή μου. Την αναγνωρίζω. Ενας μαύρος, σκοτεινός Ιρλανδέζικος σκύλος που κάθεται δίπλα μου και μου κάνει παρέα, από καιρό σε καιρό...»
Δεν προκαλεί με πλούτη και έξοδα, γιατί; «Δε χρειάζεσαι ένα τεράστιο σπίτι. Χρειάζεσαι ένα γερό τραπέζι για να φας, μία άνετη καράκλα για να κάτσεις, ένα καλό στρώμα για να κοιμηθείς. Μία ωραία θέα. Ενα σπουδαίο μπουκάλι κρασί...».

news247.gr


Το είδαμε: εδώ

Share
Loading