Τρίτη, 4 Απριλίου 2017

Γρήγορη και νηστίσιμη δίαιτα... μέχρι το Πάσχα: Χάσε 4 κιλά σε 2 εβδομάδες!

Print Friendly and PDF Print Print Friendly and PDF PDF

Αν συνειδητοποίησες τώρα ότι σε δύο βδομάδες περίπου θα υποδεχτούμε το Μεγάλο Σάββατο, δεν πειράζει! Αν όμως μαζί με αυτήν τη σκέψη, κυριάρχησε το άγχος για τα παραπανίσια κιλά που έχεις, τότε συνέχισε να διαβάζεις. Η Κλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, Κλειώ Δημητριάδου, προτείνει μια γρήγορη δίαιτα για να χάσουμε από τώρα μέχρι και την τελευταία μέρα της Σαρακοστής τέσσερα κιλά. Εκτός του ότι είναι express αυτή η διατροφή, περιέχει και νηστίσιμα φαγητά. Οπότε είναι ιδανική για σένα που αποφάσισες να κόψεις το κρέας και τα γαλακτοκομικά, αλλά και για σένα που δεν νηστεύεις, αλλά θες να κάνεις ένα γρήγορο detox.
Οπότε ξεκίνησε από σήμερα κιόλας την προσπάθεια και σε δύο εβδομάδες θα είσαι έτοιμη να μπεις στο “καλό” σου φόρεμα ή... στο μπικίνι σου αν χρειαστεί! Φυσικά, η προσπάθεια περιλαμβάνει και συχνές επισκέψεις στο γυμναστήριο, για πιο γρήγορα και εμφανή αποτελέσματα.

ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟ ΜΕΝΟΥ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ


ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙΣ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ!


Γενικές οδηγίες:
  • H ποσότητα της κάθε σαλάτας είναι ένα βαθύ πιάτο και σε αυτήν μπορείς να χρησιμοποιήσεις 1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο, μυρωδικά, λεμόνι, ξύδι.
  • Προσπάθησε να καταναλώνεις τα γεύματα κάθε 3 ώρες περίπου.
  • Πίνε νερό (30 ml/kg σωματικού βάρους).
  • Αύξησε όσο μπορείς τη φυσική σου δραστηριότητα.
  • 1 φρούτο = 1 μήλο, 1 πορτοκάλι, 1 αχλάδι, 1 ακτινίδιο, 2 μανταρίνια, ½ μπανάνα, 3 φέτες ανανά, 5-6 φράουλες.
  • Πιες ένα ποτήρι κρασί ή μια μπύρα μέσα στην εβδομάδα.
  • Το διαιτολόγιο είναι ενδεικτικό και απευθύνεται σε υγιή άτομα.

* Να θυμάσαι ότι το διαιτολόγιο αυτό δεν αποτελεί ένα εξατομικευμένο διαιτολογικό πλάνο αλλά ένα απλό προφίλ διατροφής. Εάν θέλεις μπορείς να απευθυνθείς σε κάποιον ειδικό διατροφολόγο για να σου δώσει τις σωστές κατευθυντήριες οδηγίες.


Επιμέλεια: Ιωάννα Κούρου


Το είδαμε: εδώ

Share
Loading