Κάθε χώρα και βέβαια κάθε περιοχή έχει τους δικούς της αστικούς μύθους. Και για τη φάρμα που βρίσκεται εν μέσω του αυτοκινητόδρομου Μ62 στη Βρετανία που παραδόθηκε στην κυκλοφορία τη δεκαετία του 1970, έχουν αναπτυχθεί διάφοροι τέτοιοι μύθοι.
Επικρατέστερος αυτών είναι πως ο ιδιοκτήτης της φάρμας Stott Hall, Κen Wild θέλοντας να πιέσει τους κατασκευαστές για να λάβει υψηλότερη αποζημίωση αρνιόταν να συναινέσει στις προσφορές που του είχαν γίνει. Και τελικά δεν πήρε δεκάρα αφού οι σχεδιαστές αποφάσισαν ο δρόμος «περάσει» γύρω από το ακίνητο και όχι μέσα από αυτό.
Τώρα όμως αποδεικνύεται πως αυτή η εκδοχή για την ξεχασμένη φάρμα μεταξύ των ρευμάτων -ανόδου και καθόδου- του αυτοκινητόδρομου ήταν πολύ μακριά από την αλήθεια. Ένα ντοκιμαντέρ που είχε γίνει για την τηλεόραση του Yorkshire to 1983 αλλά είχε μείνει στα αζήτητα ήρθε στο φως και δίνει απαντήσεις σε αυτό το παράδοξο του αυτοκινητόδρομου M62 ο οποίος είναι μήκους 107 μιλίων και συνδέει το Λίβερπουλ και το Μάντσεστερ με το Leeds και ο Hull ενώ παραδόθηκε σταδιακά μεταξύ του 1971 και του 1976.
Σύμφωνα λοιπόν με τον παρουσιαστή Michael Clegg ήταν «ένα γεωλογικό ρήγμα κάτω από την αγροικία» που έκανε τους μηχανικούς να επιλέξουν ο αυτοκινητόδρομος να περάσει γύρω από αυτή από το να πάρουν το ρίσκο να προχωρήσουν στην καταστροφή του ανατινάσσοντάς το.
Ως αποτέλεσμα, το οδόστρωμα του αυτοκινητόδρομου «κύκλωσε» το αγρόκτημα που ο πατέρας του Κen Wild μίσθωσε το 1934. Η φάρμα βρίσκεται σε ύψος 1.100 ποδών από την επιφάνεια της θάλασσας και η έκταση καλλιεργήθηκε πρώτη φορά το 1737.
Κατά την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου οι μηχανικοί χρειάστηκαν πάντως να πάρουν 70 στρέμματα από το αγρόκτημα ενώ κατασκεύασαν και μια υπόγεια διάβαση για να μπορεί να έχει πρόσβαση ο Ken Wild στη φάρμα που είναι «περιτριγυρισμένη» από τον αυτοκινητόδρομου.
Το συγκεκριμένο ντοκιμαντέρ -Clegg's People- κυκλοφόρησε από το Βρετανικό Ινστιτούτο Κινηματογράφου ως μέρος της συλλογής του Britain on Film.
Ο Wild απεβίωσε το 2004 και την έκταση σήμερα διαχειρίζονται οι Paul και Jill Thorp πως όπως απέδειξαν δεν πτοήθηκαν καθόλου από την άβολη θέση της φάρμας. Όπως δήλωσε ο Paul Thorp στο BBC το Stott Hall έχει πλέον μετατραπεί σε ένα spot παροχής διαφόρων υπηρεσιών στους διερχόμενους οδηγούς με τον ίδιο να πουλά βενζίνη σε όσους ξεμένουν ή να δανείζει εργαλεία σε οδηγούς που το αυτοκίνητό τους παρουσιάζει κάποιο πρόβλημα, σκάει το λάστιχο κλπ.
Πηγή: Guardian, Daily Mail, ΒΒC
Επικρατέστερος αυτών είναι πως ο ιδιοκτήτης της φάρμας Stott Hall, Κen Wild θέλοντας να πιέσει τους κατασκευαστές για να λάβει υψηλότερη αποζημίωση αρνιόταν να συναινέσει στις προσφορές που του είχαν γίνει. Και τελικά δεν πήρε δεκάρα αφού οι σχεδιαστές αποφάσισαν ο δρόμος «περάσει» γύρω από το ακίνητο και όχι μέσα από αυτό.
Τώρα όμως αποδεικνύεται πως αυτή η εκδοχή για την ξεχασμένη φάρμα μεταξύ των ρευμάτων -ανόδου και καθόδου- του αυτοκινητόδρομου ήταν πολύ μακριά από την αλήθεια. Ένα ντοκιμαντέρ που είχε γίνει για την τηλεόραση του Yorkshire to 1983 αλλά είχε μείνει στα αζήτητα ήρθε στο φως και δίνει απαντήσεις σε αυτό το παράδοξο του αυτοκινητόδρομου M62 ο οποίος είναι μήκους 107 μιλίων και συνδέει το Λίβερπουλ και το Μάντσεστερ με το Leeds και ο Hull ενώ παραδόθηκε σταδιακά μεταξύ του 1971 και του 1976.
Σύμφωνα λοιπόν με τον παρουσιαστή Michael Clegg ήταν «ένα γεωλογικό ρήγμα κάτω από την αγροικία» που έκανε τους μηχανικούς να επιλέξουν ο αυτοκινητόδρομος να περάσει γύρω από αυτή από το να πάρουν το ρίσκο να προχωρήσουν στην καταστροφή του ανατινάσσοντάς το.
Ως αποτέλεσμα, το οδόστρωμα του αυτοκινητόδρομου «κύκλωσε» το αγρόκτημα που ο πατέρας του Κen Wild μίσθωσε το 1934. Η φάρμα βρίσκεται σε ύψος 1.100 ποδών από την επιφάνεια της θάλασσας και η έκταση καλλιεργήθηκε πρώτη φορά το 1737.
Κατά την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου οι μηχανικοί χρειάστηκαν πάντως να πάρουν 70 στρέμματα από το αγρόκτημα ενώ κατασκεύασαν και μια υπόγεια διάβαση για να μπορεί να έχει πρόσβαση ο Ken Wild στη φάρμα που είναι «περιτριγυρισμένη» από τον αυτοκινητόδρομου.
Το συγκεκριμένο ντοκιμαντέρ -Clegg's People- κυκλοφόρησε από το Βρετανικό Ινστιτούτο Κινηματογράφου ως μέρος της συλλογής του Britain on Film.
Ο Wild απεβίωσε το 2004 και την έκταση σήμερα διαχειρίζονται οι Paul και Jill Thorp πως όπως απέδειξαν δεν πτοήθηκαν καθόλου από την άβολη θέση της φάρμας. Όπως δήλωσε ο Paul Thorp στο BBC το Stott Hall έχει πλέον μετατραπεί σε ένα spot παροχής διαφόρων υπηρεσιών στους διερχόμενους οδηγούς με τον ίδιο να πουλά βενζίνη σε όσους ξεμένουν ή να δανείζει εργαλεία σε οδηγούς που το αυτοκίνητό τους παρουσιάζει κάποιο πρόβλημα, σκάει το λάστιχο κλπ.
Πηγή: Guardian, Daily Mail, ΒΒC
Το είδαμε: εδώ