Πέμπτη 21 Απριλίου 2016

Ξαφνικάμεταφέρουν τα αποθεματικά των νοσοκομείων στην Τράπεζα της Ελλάδος

Print Friendly and PDF Print Print Friendly and PDF PDF

Με διαδικασίες εξπρές η κυβέρνηση μαζεύει τα αποθεματικά των ταμείων των νοσοκομείων και τα μεταφέρει στην Τράπεζα της Ελλάδας, προκειμένου να καλύψει άλλες ανάγκες του κράτους.
Με έγγραφο, που διέρρευσε δίνεται εντολή μεταφοράς των χρημάτων εντός της ημέρας στην ΤτΕ, κίνηση στηριζόμενη σε απόφαση και Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου του 2015. Από την εντολή, όπως σημειώνει το έγγραφο, εξαιρούνται μόνο οι τα χρήματα που προορίζονται για τις ανάγκες του επόμενου 15ημέρου.
Τα χρήματα των νοσοκομείων διατίθενται για την κάλυψη βασικών αναγκών, όπως μισθοί του επικουρικού προσωπικού, αγορά υλικών και φαρμάκων.

Φωτογραφία: @PGPapanikolaou

Πηγή: iefimerida.gr


Το είδαμε: εδώ

Share
Loading