Φτάνοντας στην Laguna Garzon, μια παράκτια λιμνοθάλασσα στη νοτιοανατολική Ουρουγουάη βλέπουμε μια κυκλική γέφυρα η οποία την διασχίζει.
Γιατί όμως οι αρχές ξόδεψαν ένα τεράστιο χρηματικό ποσό για την κατασκευή μιας τέτοιας γέφυρας; Στην πραγματικότητα, υπάρχει μια πολύ καλή λειτουργική εξήγηση γι΄αυτήν την απόφαση. Σκοπός του Ουρουγουανό αρχιτέκτονα με έδρα τη Νέα Υόρκη Rafael Viñoly ο οποίος σχεδίασε τη γέφυρα ήταν να διευρύνει τον αριθμό των οδηγών μπορούν να περάσουν πάνω από αυτή και να περιορίσει την ταχύτητα των αυτοκινήτων.
Η γέφυρα ανυψώνεται πάνω από το νερό σε κυλινδρικούς δοκούς και παρέχει δυνατότητα να περάσουν μέχρι χίλια οχήματα κάθε ημέρα. Για την δημιουργία της Laguna Garzon, χρησιμοποιήθηκαν πάνω από 450 τόνοι χάλυβα. Η κατασκευή της γέφυρας διήρκεσε 12 μήνες και άνοιξε στα τέλη του 2015, ενώ κόστισε 11 εκατομμύρια δολάρια.
huffingtonpost.gr
Γιατί όμως οι αρχές ξόδεψαν ένα τεράστιο χρηματικό ποσό για την κατασκευή μιας τέτοιας γέφυρας; Στην πραγματικότητα, υπάρχει μια πολύ καλή λειτουργική εξήγηση γι΄αυτήν την απόφαση. Σκοπός του Ουρουγουανό αρχιτέκτονα με έδρα τη Νέα Υόρκη Rafael Viñoly ο οποίος σχεδίασε τη γέφυρα ήταν να διευρύνει τον αριθμό των οδηγών μπορούν να περάσουν πάνω από αυτή και να περιορίσει την ταχύτητα των αυτοκινήτων.
Η γέφυρα ανυψώνεται πάνω από το νερό σε κυλινδρικούς δοκούς και παρέχει δυνατότητα να περάσουν μέχρι χίλια οχήματα κάθε ημέρα. Για την δημιουργία της Laguna Garzon, χρησιμοποιήθηκαν πάνω από 450 τόνοι χάλυβα. Η κατασκευή της γέφυρας διήρκεσε 12 μήνες και άνοιξε στα τέλη του 2015, ενώ κόστισε 11 εκατομμύρια δολάρια.
huffingtonpost.gr
Το είδαμε: εδώ