Θέλω ο γιος μου να γίνει...
Ήτανε τρεις μητέρες, η Βέρα, η Βίκυ και η Βούλα, και συζητούσαν για το τι επάγγελμα θέλουν να ακολουθήσουν οι γιοι τους όταν μεγαλώσουν.
Λέει η Βούλα:
- Θέλω ο γιος μου να γίνει γιατρός, για να γιατρεύει τους ανθρώπους.
Λέει η Βίκυ:
- Θέλω ο γιος μου να γίνει επιστήμονας για να βρίσκει καινούργια φάρμακα για τους ανθρώπους.
Λέει και η Βέρα:
- Θέλω ο γιος μου να γίνει ποδοσφαιριστής, για να βρίσκει ελεύθερο το πεδίο, να τρέχει να βάλει γκολ, να το βγάζει άουτ, και να φωνάζει όλο το γήπεδο: "Γ@..μω τη μάνα σου!"
Το είδαμε: εδώ


