Κυριακή 14 Απριλίου 2013

Τι επάγγελμα θα ακολουθήσουν;

Print Friendly and PDF Print Print Friendly and PDF PDF





Θέλω ο γιος μου να γίνει...



Ήτανε τρεις μητέρες, η Βέρα, η Βίκυ και η Βούλα, και συζητούσαν για το τι επάγγελμα θέλουν να ακολουθήσουν οι γιοι τους όταν μεγαλώσουν.



Λέει η Βούλα:



- Θέλω ο γιος μου να γίνει γιατρός, για να γιατρεύει τους ανθρώπους.



Λέει η Βίκυ:



- Θέλω ο γιος μου να γίνει επιστήμονας για να βρίσκει καινούργια φάρμακα για τους ανθρώπους.



Λέει και η Βέρα:



- Θέλω ο γιος μου να γίνει ποδοσφαιριστής, για να βρίσκει ελεύθερο το πεδίο, να τρέχει να βάλει γκολ, να το βγάζει άουτ, και να φωνάζει όλο το γήπεδο: "Γ@..μω τη μάνα σου!"





Το είδαμε: εδώ

Share
Loading