Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2012

ΝΙΝΑ ΜΟΡΙΤΣ "Ξεφούσκωσα" τα χείλη γιατί έμοιαζα με ηλικιωμένο τραβεστί!

Print Friendly and PDF Print Print Friendly and PDF PDF




Η πανέμορφη Κροατικής καταγωγής μοντέλα Νίνα Μόριτς (Nina Moric), που κάνει καριέρα στην Ιταλία, εμφανίστηκε την Δευτέρα στην ιταλική τηλεόραση και προέβη σε αποκαλύψεις για την προσωπική της ζωή.



Αναφέρθηκε στις φήμες που ήθελαν να έχει αποπειραθεί να αυτοκτονήσει, αλλά και στις αισθητικές επεμβάσεις που πραγματοποίησε στο σώμα της ο πλαστικός χειρουργός.



"Νοιώθω υπερβολική ανασφάλεια" είπε η Μόριτς δικαιολογώντας τις πλαστικές που έχει κάνει στο παρελθόν, "και κύριοι υπεύθυνοι για αυτό είναι οι άντρες της ζωής μου που προσπαθούσαν να με κάνουν να έχω αισθήματα κατωτερότητας" .



"Αναγκάστηκα να μειώσω το μέγεθος τον χειλιών μου", συνέχισε τις αποκαλύψεις η Μόριτς, "γιατί πλέον έμοιαζα με ηλικιωμένο τραβεστί! Δεν έχω βέβαια τίποτα εναντίων των τραβεστί, άλλωστε έχω πολλούς φίλους, απλά έτσι ένοιωθα".



Στη συνέχεια της εκπομπής αναφέρθηκε στον χωρισμό της με τον σύζυγό της που οι φήμες ήθελαν να ήταν επώδυνος και να την έφτασε στην αυτοκτονία.



Η πανέμορφη Νίνα είπε πως όντως βρέθηκε στο νοσοκομείο αλλά δεν είχε αποπειραθεί να αυτοκτονήσει, είχε όπως τόνισε βγει να ξεσκάσει και ήπιε λίγο παραπάνω, "αυτό σε συνδυασμό με τα υπνωτικά χάπια που είχα πάρει πριν αποφασίσω να βγω από το σπίτι με έκαναν να αισθανθώ άσχημα και να βρεθώ στο νοσοκομείο. Δεν θα με άφηναν να φύγω ύστερα από μόνο 6 ώρες αν επρόκειτο για κάτι πιο σοβαρό".






















Το είδαμε: εδώ

Share
Loading