Έναν νέο και πολύ πιο έξυπνο τρόπο αναζήτησης ετοιμάζεται να εισάγει η Google.
Πρόκειται για το «Knowledge Graph», ένα ευφυές μοντέλο, το οποίο δεν θα βασίζει την αναζήτηση στην αντιστοίχιση λέξεων-κλειδιών με ερωτήματα, αλλά θα μπορεί να κατανοεί τις έννοιες των λέξεων αλλά και τις μεταξύ τους σχέσεις!
Έτσι για παράδειγμα, αν εσείς πληκτρολογήσετε τη λέξη «Αpple» εννοώντας φυσικά την εταιρία, δεν θα σας βγάλει ως αποτέλεσμα ένα μήλο!
Μέσω του «Knowledge Graph», το Google θα καταλαβαίνει τι ενδιαφέρει τον χρήστη και τι ακριβώς αναζητά, με τ΄αποτελέσματα των αναζητήσεων του, να εμφανίζονται στη δεξιά στήλη.
Συνολικά, το «Knowledge Graph» περιλαμβάνει περισσότερα από 500 εκατομμύρια αντικείμενα, αλλά και πάνω από 3,5 δις πληροφορίας σε σχέση με αυτά τ΄αντικείμενα, όπως και τις μεταξύ τους σχέσεις.
Μέσω του συγκεκριμένου τρόπου αναζήτησης, ο χρήστης θα έχει τη δυνατότητα να κάνει χρήση πιο ασφαλούς γλώσσας, οι περιλήψεις των διαθέσιμων πληροφοριών θα είναι καλύτερες, ενώ η εμβάθυνση αλλά και το πεδίο απαντήσεων, θα είναι πιο ευρύ.