Έναν ξεχωριστό τρόπο βρήκαν τα στελέχη της Mercedes για την καμπάνια ενός νέου μοντέλου που χρησιμοποιεί κυψέλες καυσίμου και έτσι δεν παράγει καυσαέρια. Για να προβάλλει τα «αόρατα» καυσαέρια του οχήματος η εταιρεία χρησιμοποίησε μια επαναστατική οπτική τεχνολογία-καμουφλάζ με την οποία το νέο της μοντέλο γίνεται…αόρατο. Η τεχνολογία βασίζεται σε διόδους LED (τα πολύ μικρά λαμπάκια) και μια ψηφιακή κάμερα SLR. Οι τεχνικοί κάλυψαν την πλευρά του οδηγού της Mercedes-Benz F-Cell με LEDs και τοποθέτησαν στην άλλη πλευρά την κάμερα.
H κάμερα καταγράφει εικόνες από την πλευρά που βρίσκεται ο συνοδηγός και τις προβάλλει στην πλευρά του οδηγού. Το αποτέλεσμα είναι το αυτοκίνητο, με εξαίρεση τις ρόδες του, να γίνεται «αόρατο» ή διαφανές, αν προτιμάτε, αφού όποιος το κοιτάζει βλέπει ανεμπόδιστα τι υπάρχει πίσω από αυτό. Την τεχνολογία ανέπτυξαν ερευνητές του Πανεπιστημίου του Τόκιο και η Mercedes δημιούργησε στη συνέχεια ένα εκπληκτικό βίντεο-κλιπ με το αόρατο μοντέλο της, που έχει συγκεντρώσει ιδιαίτερο ενδιαφέρον τα τελευταία 24ωρα στο Διαδίκτυο, καταγράφοντας μεγάλη επισκεψιμότητα. Πάρτε μια γεύση στη συνέχεια από το απίστευτο μοντέλο… Χάρι Πότερ!
πηγή: tovima