Τετάρτη 9 Μαρτίου 2011

Μειώνουν τις τιμές για τη στήριξη των καταναλωτών

Print Friendly and PDF Print Print Friendly and PDF PDF



Προσπαθούν να «κερδίσουν» πελατεία με προσφορές

Το υπουργείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας γνωστοποίησε ότι οι επιχειρήσεις μαζικής εστίασης που ανήκουν στον όμιλο Vivartia (Goody’s, Everest, Flocafe, La Pasteria και Olympus Plaza) προχωρούν σε μειώσεις τιμών που φτάνουν μέχρι και 62%. Το υπουργείο κάλεσε και άλλες επιχειρήσεις να στηρίξουν με έμπρακτο τρόπο το εισόδημα των καταναλωτών.

Μετά τον κλάδο των
τροφίμων και του λιανεμπορίου, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του υπουργείου, προστέθηκε στην πρωτοβουλία του για την έμπρακτη απόδειξη της κοινωνικής αλληλεγγύης των επιχειρήσεων και ο κλάδος των υπηρεσιών εστίασης με σημαντικές μειώσεις τιμών .


Οι επιχειρήσεις όλων των κλάδων βλέπουν τις πωλήσεις τους να έχουν κάθετη πτώση και οι μειώσεις τιμών και προσφορές είναι ένας τρόπος για να αντισταθμίσουν την απώλεια μεριδίων αγοράς. Ήδη οι παραπάνω αλυσίδες προωθούν στην ελληνική αγορά και τους καταναλωτές νέα πακέτα προϊόντων τους με ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές, τα οποία, με εναλλακτικές μορφές, θα καλύψουν όλο το 2011.



πηγή

Share
Loading