Ίσως πρέπει να ξανασκεφτείτε σε τι κάνετε like στο Facebook
Οι αντιδράσεις του Facebook μόλις έγιναν ενός έτους και η εταιρεία αποκαλύπτει πώς η χρήση τους επηρεάζει τα News Feed σας.
Αποδεικνύεται ότι η εταιρεία υπολογίζει τις αντιδράσεις περισσότερο από το “like”, προκειμένου να προσδιορίσει το περιεχόμενο που εμφανίζετε στο News Feed σας.
“Κατά το παρελθόν έτος έχουμε διαπιστώσει ότι εάν οι άνθρωποι αντιδρούν σε ένα post, είναι ένα ισχυρότερο δείγμα ότι θέλουν να δουν τέτοιου είδους posts από ό, τι αν κάνουν Like σε αυτό”, δήλωσε εκπρόσωπος του κοινωνικού δικτύου. “Έτσι υπολογίζουμε τις αντιδράσεις λίγο περισσότερο από τα likes.”
Με άλλα λόγια: Αν το “like” στέλνει ένα σήμα στο Facebook ότι κάτι σας ενδιαφέρει και θέλετε να δείτε περισσότερα σχετικά με αυτό, η οποιαδήποτε άλλη αντίδραση – ακόμη και μια “αρνητική” – στέλνει ένα ακόμη ισχυρότερο σήμα.
Το Facebook σημειώνει ότι επί του παρόντος όλες οι αντιδράσεις σταθμίζονται το ίδιο, οπότε οι αλγόριθμοι των News Feed δεν θα επηρεαστούν ανάλογα με το αν αντιδράτε με «love» ή «sad» ή «angry».
Η ενημέρωση θέτει επίσης το ζήτημα του κατά πόσον τα δεδομένα σχετικά με τις αντιδράσεις θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για διαφημιστικούς ή άλλους σκοπούς εκτός των News Feed. Ορισμένοι υποστηρικτές της προστασίας δεδομένων έχουν εκφράσει ανησυχία ότι η λειτουργία θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για να συλλέξει δεδομένα σχετικά με τους χρήστες.
Ανεξάρτητα από το πώς αισθάνεστε για τις αντιδράσεις του Facebook ωστόσο, η ενημέρωση χρησιμεύει ως μια καλή υπενθύμιση, ότι κάθε δράση σας στο κοινωνικό δίκτυο επηρεάζει τα News Feed σας με κάποιο τρόπο.
Και ο καλύτερος τρόπος για να δείξετε στο Facebook ότι δεν σας αρέσει κάτι, είναι απλά να το αγνοήσετε (μην ξεχνάτε ότι μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των News Feed σας.)
secnews.gr
Οι αντιδράσεις του Facebook μόλις έγιναν ενός έτους και η εταιρεία αποκαλύπτει πώς η χρήση τους επηρεάζει τα News Feed σας.
Αποδεικνύεται ότι η εταιρεία υπολογίζει τις αντιδράσεις περισσότερο από το “like”, προκειμένου να προσδιορίσει το περιεχόμενο που εμφανίζετε στο News Feed σας.
“Κατά το παρελθόν έτος έχουμε διαπιστώσει ότι εάν οι άνθρωποι αντιδρούν σε ένα post, είναι ένα ισχυρότερο δείγμα ότι θέλουν να δουν τέτοιου είδους posts από ό, τι αν κάνουν Like σε αυτό”, δήλωσε εκπρόσωπος του κοινωνικού δικτύου. “Έτσι υπολογίζουμε τις αντιδράσεις λίγο περισσότερο από τα likes.”
Με άλλα λόγια: Αν το “like” στέλνει ένα σήμα στο Facebook ότι κάτι σας ενδιαφέρει και θέλετε να δείτε περισσότερα σχετικά με αυτό, η οποιαδήποτε άλλη αντίδραση – ακόμη και μια “αρνητική” – στέλνει ένα ακόμη ισχυρότερο σήμα.
Το Facebook σημειώνει ότι επί του παρόντος όλες οι αντιδράσεις σταθμίζονται το ίδιο, οπότε οι αλγόριθμοι των News Feed δεν θα επηρεαστούν ανάλογα με το αν αντιδράτε με «love» ή «sad» ή «angry».
Αν και δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το μέσω κοινωνικής δικτύωσης θα προσαρμόσει το News Feed για τις αντιδράσεις, είναι ενδιαφέρον ότι όλες οι αντιδράσεις θα αντιμετωπίζονται ισότιμα. Τουλάχιστον για τώρα. Το Facebook λέει ότι το “love” είναι μακράν η πιο δημοφιλής όλων των αντιδράσεων, που αντιπροσωπεύει περισσότερο από το ήμισυ του συνόλου των αντιδράσεων που μοιράζονται στην υπηρεσία.
Η ενημέρωση θέτει επίσης το ζήτημα του κατά πόσον τα δεδομένα σχετικά με τις αντιδράσεις θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για διαφημιστικούς ή άλλους σκοπούς εκτός των News Feed. Ορισμένοι υποστηρικτές της προστασίας δεδομένων έχουν εκφράσει ανησυχία ότι η λειτουργία θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για να συλλέξει δεδομένα σχετικά με τους χρήστες.
Ανεξάρτητα από το πώς αισθάνεστε για τις αντιδράσεις του Facebook ωστόσο, η ενημέρωση χρησιμεύει ως μια καλή υπενθύμιση, ότι κάθε δράση σας στο κοινωνικό δίκτυο επηρεάζει τα News Feed σας με κάποιο τρόπο.
Και ο καλύτερος τρόπος για να δείξετε στο Facebook ότι δεν σας αρέσει κάτι, είναι απλά να το αγνοήσετε (μην ξεχνάτε ότι μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των News Feed σας.)
secnews.gr
Το είδαμε: εδώ