Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2016

Τα 10 πιο συχνά λάθη που κάνετε στην κράτηση δωματίου

Print Friendly and PDF Print Print Friendly and PDF PDF

Η κράτηση ενός δωματίου για το ταξίδι που σχεδιάζετε είναι από τις πιο ευχάριστες και εύκολες διαδικασίες. Διαλέγετε τον προορισμό, εισάγετε τις ημερομηνίες, επιλέγετε το δωμάτιο της αρεσκείας σας, πληρώνετε και είστε έτοιμοι για το ταξίδι σας! Τις περισσότερες, τουλάχιστον, φορές η διαδικασία πάει κάπως έτσι.
Τι γίνεται, ωστόσο, όταν προβείτε σε κάποιες γκάφες οι οποίες μάλιστα μπορούν να σας στοιχίσουν αρκετά; Προσέξτε, λοιπόν, ποια είναι τα λάθη στα οποία μπορεί να υποπέσετε κατά την κράτηση του δωματίου σας και φροντίστε να μην τα κάνετε, έτσι ώστε να απολαύσετε το ταξίδι σας χωρίς απρόοπτα.

1. Πάντα περιμένετε το καλύτερο δωμάτιο. Και πάντα απογοητεύεστε από το αποτέλεσμα

Συνήθως οι μεγάλες αλυσίδες ξενοδοχείων δίνουν τα καλύτερα δωμάτιά τους σε όσους είναι μέλη ή κάνουν την κράτηση μέσω της επίσημης ιστοσελίδας τους. Αυτό σημαίνει, βέβαια, ότι θα πρέπει να πληρώσετε κάτι παραπάνω κι όχι να κάνετε κράτηση μέσω της προσφοράς που μόλις ανακαλύψατε. Αν, ωστόσο, δεν είστε ευχαριστημένοι από το δωμάτιο που σας παραχωρήθηκε μην διστάσετε να αιτηθείτε αλλαγής του και να επιλέξετε συγκεκριμένο τύπο δωματίου σε συγκεκριμένη, μάλιστα, τοποθεσία στο ξενοδοχείο.

2. Είστε βέβαιοι ότι τα αιτήματά σας θα εισακουστούν

Κατά την κράτηση ενός δωματίου (και ιδίως όταν αυτή γίνεται online) υπάρχουν κάποιες παράμετροι όπως διπλό κρεβάτι ή δύο μονά, δωμάτιο για μη καπνιστές, συγκεκριμένη θέα κλπ που καλείστε να συμπληρώσετε έτσι ώστε να ολοκληρωθεί με επιτυχία η κράτησή σας. Τα συγκεκριμένα, ωστόσο, αιτήματα είναι πιθανόν αρκετές φορές να μην εισακουστούν και έτσι να μην συμπεριληφθούν υπόψη κατά την διανομή των δωματίων. Γνωρίζετε, βέβαια, ότι όλα τα ξενοδοχεία θέλουν να εξυπηρετήσουν καλύτερα τους πελάτες τους, γι αυτό αν παρατηρήσετε στη ρεσεψιόν ότι κάτι έχει πάει στραβά με την κράτησή σας μιλήστε. Εναλλακτικά, μπορείτε να τηλεφωνήσετε πριν την άφιξή σας και να επιβεβαιώσετε ότι όλα είναι καλά με την κράτησή σας και ότι θα πάρετε το δωμάτιο με τα amenities που επιλέξατε. Ιδίως, όταν πρόκειται για λόγους υγείας.

ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ

3. Μπερδεύετε τις ημερομηνίες άφιξης/αναχώρησης

Μοναδικές συνέπειες αυτού του λάθους η υπερχρέωση ή η ταλαιπωρία. Στην πρώτη περίπτωση αναγκάζεστε να πληρώσετε έξτρα βραδιά χωρίς στην ουσία να την έχετε χρησιμοποιήσει, ενώ στην δεύτερη αναγκάζεστε να ταλαιπωρηθείτε περνώντας τον χρόνο σας από εδώ και από εκεί, μένοντας ένα βράδυ/μέρα χωρίς δωμάτιο. Και στις δύο περιπτώσεις φταίνε τα μαθηματικά και οι λανθασμένοι υπολογισμοί σας. Γι' αυτό φροντίστε όταν κλείνετε το δωμάτιό σας να έχετε τα εισιτήρια των δρομολογίων σας στο χέρι και να έχετε υπολογίσει σωστά την διαφορά ώρας, την ζώνης ώρας κλπ.

4. Κάνετε κράτηση σε λάθος ξενοδοχείο

Μία συνωνυμία είναι αρκετή για να σας στείλει στην περιοχή του αεροδρομίου και όχι στο κέντρο της πόλης. Φροντίστε, λοιπόν, να είστε σίγουροι για το ξενοδοχείο που κάνετε την κράτηση, να έχετε επιβεβαιώσει τη διεύθυνσή του και να την έχετε τσεκάρει, μάλιστα, και στο Google Maps. Τέλος, για να είστε σίγουροι ότι βρίσκεστε κοντά στα διασημότερα αξιοθέατα του προορισμού που επισκέπτεστε αναζητήστε τις αντίστοιχες αποστάσεις με όλα τα μέσα.

5. Δεν υπολογίζετε σωστά φόρους και έξτρα χρεώσεις

Έτσι ο τραπεζικός σας λογαριασμός μειώνεται κατά πολύ, όταν κληθείτε να πληρώσετε το αντίτιμο των διανυκτερεύσεων. Όταν κάνετε μια κράτηση, λοιπόν, να είστε σίγουροι ότι η τιμή αφορά και σε όλους τους φόρους καθώς και ότι δεν υπάρχουν έξτρα υποχρεωτικές χρεώσεις πληρωτέες στο ξενοδοχείο.
 Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο www.greekguide.com


Το είδαμε: εδώ

Share
Loading