Ο λόγος για τον εθνικό αερομεταφορά της Βόρειας Κορέας. Η Air Koryo ιδρύθηκε το 1954 και ξεκίνησε το πτητικό έργο στις 21 Σεπτεμβρίου του 1955. Η αρχική της ονομασία ήταν Chosonminhang Korean Airways (CAAK) και δημιουργήθηκε ως συνεχιστής της SOKAO, που ήταν κοινοπραξία μεταξύ της ΕΣΣΔ και της Β. Κορέας.
Η CAAK άρχισε το πτητικό έργο με τα Σοβιετικά αεροσκάφη τύπου Lisunov Li-2, Antonov An-2 και Ilyushin Il-12. Τα turboprop Il-14 και τα Il-18 προστέθηκαν στον στόλο κατά την δεκαετία του 1960.
Τα πρώτα αεροσκάφη τζετ έφτασαν το 1975, με την μορφή των Tupolev Tu-154. Η πρώτες πτήσεις αυτών των αεροσκαφών, ήταν από την Pyongyang προς Ανατολικό Βερολίνο, Μόσχα και Πράγα. Ο στόλος των Tu-154 αυξήθηκε στη μέσα της δεκαετίας του 1980 και το πρώτο Ilyushin Il-62 παραδόθηκε στην CAAK το 1982, επιτρέποντας στην εταιρεία να πετάξει για Μόσχα χωρίς ενδιάμεσο σταθμό. Αυτή την περίοδο, η CAAK ξεκίνησε και δρομολόγιο προς Σόφια.
Το τέλος του Ψυχρού Πολέμου και η κατάρρευση του υπαρκτού σοσιαλισμού στην Ευρώπη ανάγκασε την CAAK να αποσυρθεί από όλους του Ευρωπαϊκούς της προορισμούς. το 1993 η CAAK θα μετονομαστεί σε Air Koryo. Λόγω του εμπάργκο, αλλά και της οικονομικής κατάστασης της Air Koryo, κανένα αεροσκάφος δεν προστέθηκε στον στόλο μετά το 1990, και σήμερα, ο μέσος όρος ηλικίας του στόλου είναι ιδιαίτερα μεγάλος, με ορισμένα αεροσκάφη να είναι σχεδόν 40 χρονών.
Το είδαμε: εδώ