Ενα αστικό κενό που χάσκει. Τυφλές όψεις, μια παλιά γιγαντιαία διαφημιστική τοιχογραφία των τσιγάρων Cooper και η μνήμη του κατεστραμμένου, από την πυρκαγιά, Κατράτζου. Η διασταύρωση των οδών και Αιόλου και Σταδίου αλλάζει από τις 10 Μαρτίου χάρη σε ένα mural, μια γιγαντιαία τοιχογραφία, που επιμελείται ο Μανώλης Αναστασάκος.
Ο Μανώλης Αναστασάκος είναι παλιός γνώριμος της πόλης, αφού συμμετείχε στην ομάδα των εικαστικών που υλοποίησαν την ιδέα του φοιτητή της ΑΣΚΤ Παύλου Tσάκωνα για το περίφημο mural με τα χέρια που προσεύχονται, στην Πειραιώς 20, στο ξενοδοχείο Vienna. Eνα έργο που παραπέμπει στον Albrecht Dürer. Aυτή τη φορά η επιρροή φαίνεται πως έρχεται από έργο του Schnorr von Carolsfeld και συγκεκριμένα από την εκδίωξη των πρωτόπλαστων από τον παράδεισο (φωτογραφία κάτω).
Πολλοί οι συμβολισμοί και οι αναφορές, καθώς και η σύνδεση με το γειτονικό mural στην Πειραιώς 20. Λίγα μέτρα από την Ομόνοια δύο έργα που συγκινούν, προκαλούν, σίγουρα θα γίνουν θέμα συζήτησης της πόλης.H εικόνα για το νέο mural έγινε γνωστή από τον athensville στη σελίδα του στο facebook, ενώ τις σχετικές ανακοινώσεις έκανε την προηγούμενη εβδομάδα ο δήμαρχος Αθηναίων.
Το είδαμε: εδώ