Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013

H Apple το πολυτιμότερο brand στον κόσμο για το 2013

Print Friendly and PDF Print Print Friendly and PDF PDF



Στην κορυφή της λίστας με τα πολυτιμότερα brands στον κόσμο για φέτος βρέθηκε η Apple, εκτοπίζοντας από την πρώτη θέση την Coca-Cola, σύμφωνα με... νέα έκθεση της Interbrand που δημοσιεύουν οι New York Times.



«Ήταν θέμα χρόνου», αναφέρει ο Jez Frampton, στέλεχος της Interbrand, «φέτος βασιλιάς είναι η Apple». Να σημειώσουμε ότι πρόκειται για την πρώτη φορά που η Coca-Cola δεν βρίσκεται στην κορυφή της λίστας μετά από 13 ολόκληρα χρόνια και καταλαμβάνει την τρίτη θέση. Η Interbrand εκτιμά την αξία του brand της Apple στα $98.3 δις (αύξηση 28% από την περσινή έκθεση) ενώ το brand της Coca-Cola παρόλο που σημείωσε και αυτό αύξηση 2% παρέμεινε στα $79.2 δις.



Στην δεύτερη θέση της κατάταξης έρχεται η Google, η οποία κερδίζει δύο θέσεις.



Ενδεικτικό πάντως της νέας εποχής είναι ότι στο Top 10 οι πέντε θέσεις καλύπτονται από εταιρείες τεχνολογίας: Apple, Google, Microsoft (5η), Samsung (8η) και Intel (9η) – η IBM (4η) κατηγοριοποιείται ως εταιρεία επαγγελματικών υπηρεσιών.



«Εταιρείες όπως η Apple και η Google και η Samsung αλλάζουν τη συμπεριφορά μας: Πως αγοράζουμε, πως επικοινωνούμε μεταξύ μας, ακόμα και το αν μιλάμε μεταξύ μας», αναφέρει ο Frampton. «Έχουν κυριολεκτικά αλλάξει τον τρόπο που ζούμε».

imerisia.gr





Το είδαμε: εδώ

Share
Loading