Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2013

Έκθετος ο Δάντης δηλώνει: «Θα ασκήσω έφεση, το τραγούδι είναι δικό μου»!

Print Friendly and PDF Print Print Friendly and PDF PDF



Δίχασε το νικητήριο τραγούδι «My number one» που ερμήνευσε η Έλενα Παπαρίζου σε διαγωνισμό της Eurovision και κατέκτησε την πρώτη θέση.

Μέχρι τα δικαστήρια έφτασαν οι Χρήστος Δάντης και Μάνος Ψαλτάκης, διεκδικώντας την «πατρότητα» του τραγουδιού, με τον δεύτερο να δικαιώνεται.

Ο Χρήστος Δάντης, έκθετος από τη δικαστική απόφαση, έδωσε τη δική του απάντηση στο περιοδικό ΟΚ!: «Δεν είμαι πλήρως ενήμερος γιατί δεν έχω την απόφαση στα χέρια μου. Αυτή η μάχη δεν έχει τελειώσει. Είναι η πρώτη δικαστική απόφαση και τη σέβομαι, αλλά έχω το δικαίωμα να ασκήσω έφεση και θα το κάνω. Το τραγούδι είναι αναμφισβήτητα δικό μου».











Το είδαμε: εδώ

Share
Loading