Τον τελευταίο καιρό η Dropbox έχει επικεντρωθεί στο μέτωπο των επιχειρήσεων, καθώς υπάρχει μεγαλύτερο κέρδος. Τώρα προσθέτει ένα νέο χαρακτηριστικό στο Dropbox για τις επιχειρήσεις που θα είναι πολύ αναγκαία σε ορισμένες περιπτώσεις.
Τώρα είναι εφικτό για τους διαχειριστές να δημιουργήσουν φακέλους και να τους μοιραστούν άμεσα με την ομάδα τους. Αυτός είναι ο πιο γρήγορος τρόπος για να έχουν όλοι πρόσβαση στα έγγραφα ή άλλα μέσα που χρειάζονται.
Επίσης, όταν δημιουργηθεί ένας φάκελος για την ομάδα, όλα τα νέα μέλη της ομάδας θα προστεθούν αυτόματα στο φάκελο μόλις ενταχθούν στην ομάδα.
Προφανώς και δεν θα πρέπει να μοιράζονται όλα με όλους, ακόμα και μέσα σε μια μικρή εταιρεία. Αλλά υπάρχουν πολλά πράγματα που πρέπει να είναι διαθέσιμα, πράγματα όπως HR έγγραφα ή εγχειρίδια κατάρτισης.
Το είδαμε: εδώ