Παρασκευή 5 Απριλίου 2013

Αποσύρθηκε η επίμαχη διαφήμιση με τον gay φορτηγατζή

Print Friendly and PDF Print Print Friendly and PDF PDF





Μετά την αντίδραση της ΟΦΑΕ



«Υβρίζει, συκοφαντεί και εξευτελίζει αναίτια έναν ολόκληρο κλάδο»



Την άμεση απόσυρση τηλεοπτικής διαφήμισης εταιρείας έκδοσης εισιτηρίων στην οποία εμφανίζεται οδηγός φορτηγού να προσπαθεί να αποπλανήσει ερωτικά νεαρό που έκανε auto stop ζητεί με εξώδικό της η Ομοσπονδία Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδος (ΟΦΑΕ).



«Τις τελευταίες ημέρες, η Ομοσπονδία μας έχει γίνει δέκτης της δίκαιης αγανάκτησης και οργής χιλιάδων αυτοκινητιστών, ιδιοκτητών και οδηγών, εξαιτίας διαφήμισής σας, η οποία προβάλλεται καθημερινά σε τηλεοπτικούς σταθμούς μεγάλης πανελλαδικής εμβέλειας και σε ώρες υψηλής τηλεθέασης, η οποία παρουσιάζει οδηγό φορτηγού που παραλαμβάνει νεαρό (έφηβο) ταξιδιώτη με “auto stop” και στη συνέχεια και ενώ έχει αρχίσει να οδηγεί, να φωτίζει την καμπίνα του φορτηγού με ροζ αποχρώσεις, να στέλνει φιλάκια στο νεαρό, να τον εποφθαλμιά σεξουαλικά, να τον κοιτάζει χυδαία και να του λέει με νόημα ότι θα κάνουν στάση στην… Καβάλα», σημειώνεται στο εξώδικο.



Σύμφωνα με την ΟΦΑΕ, η διαφήμιση «υβρίζει, προσβάλλει, συκοφαντεί, προκαλεί, ντροπιάζει και εξευτελίζει αναίτια έναν ολόκληρο κλάδο δεκάδων χιλιάδων συνεπών και έντιμων βιοπαλαιστών, που αγωνίζονται με τις χειρότερες συνθήκες μέρα και νύχτα στο τιμόνι για να εξασφαλίσουν τον επιούσιο της οικογένειάς τους και να συμβάλλουν στην μεταφορική οδική εμπορευματική δραστηριότητα, που αποτελεί μακροχρόνια έναν από τους βασικούς πυλώνες της εθνικής οικονομίας».



Την απόσυρση της διαφήμισης, «Πού πάει το αγόρι», αποφάσισε ο διαφημιζόμενος μετά τις έντονες αντιδράσεις και διαμαρτυρίες φορέων μεταξύ των οποίων και της Ομοσπονδίας Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδας (ΟΦΑΕ).



Το τηλεοπτικό σποτ αποσύρεται μία ημέρα πριν από την επίσημη συζήτηση καταγγελίας στο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας.



Σε ανακοίνωσή της η ΟΦΑΕ, η οποία απέστειλε και εξώδικο στη συγκεκριμένη εταιρεία, κάνει λόγο για βάναυση προσβολή προς τον κλάδο των αυτοκινητιστών. Από την πλευρά της, η εταιρεία σε δήλωσή της, επισημαίνει ότι «μοναδικός σκοπός της εταιρείας, μέσω του ανωτέρω διαφημιστικού, ήταν η προώθηση των υπηρεσιών της με χιουμοριστικό τρόπο και δεν υπήρχε η παραμικρή πρόθεση προσβολής οποιουδήποτε».





Το είδαμε: εδώ

Share
Loading