Κυριακή 28 Απριλίου 2013

Ανέκδοτο: Οι cowboys!!!

Print Friendly and PDF Print Print Friendly and PDF PDF



Ήταν μια νύχτα γύρω από τη φωτιά 4 πολύ σκληροί και άγριοι cowboys και συζητούσανε πόσο σκληροί είναι. Λέει ο πρώτος:

- Λοιπόν guys προχτές που λέτε ήμουν στην έρημο και είδα έναν κροταλία 3 μέτρα!!! Τι να κάνω λοιπόν, τον πιάνω και του κόβω το κεφάλι με τα δόντια μου, ρουφάω και όλο του το δηλητήριο και όπως βλέπετε είμαι ακόμα εδώ.

- Είσαι πολύ σκληρός δικέ μου, λέει ο δεύτερος, αλλά χθες που περπάταγα κοντά στην φάρμα του Bill με τον ταύρο που είναι 400 κιλά, ακούω φασαρία. Γυρνάω και τι βλέπω, ο ταύρος λύθηκε, σκότωσε τον Bill, την γυναίκα του και την γιαγιά του και έρχεται προς εμένα. Τι να κάνω λοιπόν σβήνω το τσιγάρο με τη γλώσσα μου, πιάνω τον ταύρο από τα κέρατα με το δεξί μου χέρι και τον γυρίζω ανάποδα και όπως βλέπετε είμαι ακόμα εδώ.

- Ρε φίλε πραγματικά, είσαι πολύ σκληρός και εσύ, λέει ο τρίτος, αλλά σήμερα το πρωί που έκανα μια χρηματαποστολή μόνος εγώ με το άλογό μου και περνούσαμε μέσα από το χωριό των Απάτσι, μας την πέφτουν 100 Απάτσι. Τι να κάνω κι εγώ, τους περικύκλωσα με το άλογό μου και τους καθάρισα όλους! Και τους 100! Και όπως βλέπετε είμαι ακόμα εδώ.

Και όλοι περίμεναν να ακούσουν πόσο σκληρός είναι ο τέταρτος cowboy αλλά αυτός δεν είπε τίποτα. Συνέχισε σιωπηλός να ανακατεύει να τα κάρβουνα με το πουλί του…



Το είδαμε: εδώ

Share
Loading