Το σύστημα θα παρακολουθεί τους τηλεθεατές για να προβάλλει «εξατομικευμένα» προγράμματα και σποτ
To σύστημα της Intel θα παρακολουθεί τους τηλεθεατές και θα προβάλλει προσωποποιημένα προγράμματα και διαφημίσεις
Η Intel ανακοίνωσε ότι δημιούργησε ένα νέο τμήμα που θα έχει ως αποστολή την ανάπτυξη συστημάτων και τεχνολογίας για την τηλεόραση. O γίγαντας της βιομηχανίας των υπολογιστών θα αναπτύξει αρχικά ένα σύστημα το οποίο θα παρακολουθεί τις κινήσεις και τη συμπεριφορά των ατόμων που βλέπουν τηλεόραση και αναλόγως του τι κάνουν θα τους προβάλλει τηλεοπτικά προγράμματα και διαφημίσεις που (θεωρητικώς) τους αφορούν άμεσα.
Πρόκειται για ένα σύστημα προβολής «εξατομικευμένων» προγραμμάτων και διαφημίσεων όπως έχουν ονομαστεί οι υπηρεσίες του είδους που βασίζονται σε μεθόδους παρακολούθησης τηλεθεατών και χρηστών του Internet.
Ο τηλε-Big Brother
Tο νέο τμήμα ονομάστηκε Intel Media και το πρώτο σύστημα που θα δημιουργήσει θα αποτελείται από μια κάμερα και αισθητήρες που θα παρακολουθούν τους τηλεθεατές. Στη συνέχεια ένα σύστημα επεξεργασίας των δεδομένων θα κάνει τις αναλύσεις και θα επιλέγει τις διαφημίσεις που θα προβάλλει.
«Η νέα υπηρεσία θα είναι πολύ προσωπική, θα σε παρακολουθεί, θα μαθαίνει πράγματα που σε αφορούν και τελικά θα ενδιαφέρεται για το ποιος είσαι» υποστηρίζει ο Ερικ Χάγκερς, αντιπρόεδρος του νέου τμήματος. Αν το σύστημα δει ένα ζευγάρι να παρακολουθεί τηλεόραση αγκαλιά θα επιλέξει να προβάλει σχετικές διαφημίσεις όπως, παραδείγματος χάριν, ανθοπωλεία, προφυλακτικά, πρακτορεία ταξιδιών κλπ.
Σύμφωνα με τα στελέχη της Intel το σύστημα θα μαθαίνει τις προτιμήσεις των μελών μιας οικογένειας και θα δημιουργεί ένα προφίλ τους. Κάθε φορά που ένα μέλος της οικογένειας παρακολουθεί τηλεόραση το σύστημα θα το αναγνωρίζει και θα προβάλλει όχι μόνο διαφημίσεις αλλά και τηλεοπτικά προγράμματα που ταιριάζουν στο προφίλ του. «Σήμερα η τηλεόραση δεν γνωρίζει τίποτε για σένα και παρέχει τις ίδιες υπηρεσίες για όλους μέσα σε ένα σπίτι» αναφέρει ο Χάγκερς.
Οπως ήταν αναμενόμενο η ανακοίνωση προκάλεσε αντιδράσεις από οργανώσεις για τα δικαιώματα των πολιτών που θέτουν θέμα ασφάλειας και προστασίας των προσωπικών δεδομένων.
Πρόκειται για ένα σύστημα προβολής «εξατομικευμένων» προγραμμάτων και διαφημίσεων όπως έχουν ονομαστεί οι υπηρεσίες του είδους που βασίζονται σε μεθόδους παρακολούθησης τηλεθεατών και χρηστών του Internet.
Ο τηλε-Big Brother
Tο νέο τμήμα ονομάστηκε Intel Media και το πρώτο σύστημα που θα δημιουργήσει θα αποτελείται από μια κάμερα και αισθητήρες που θα παρακολουθούν τους τηλεθεατές. Στη συνέχεια ένα σύστημα επεξεργασίας των δεδομένων θα κάνει τις αναλύσεις και θα επιλέγει τις διαφημίσεις που θα προβάλλει.
«Η νέα υπηρεσία θα είναι πολύ προσωπική, θα σε παρακολουθεί, θα μαθαίνει πράγματα που σε αφορούν και τελικά θα ενδιαφέρεται για το ποιος είσαι» υποστηρίζει ο Ερικ Χάγκερς, αντιπρόεδρος του νέου τμήματος. Αν το σύστημα δει ένα ζευγάρι να παρακολουθεί τηλεόραση αγκαλιά θα επιλέξει να προβάλει σχετικές διαφημίσεις όπως, παραδείγματος χάριν, ανθοπωλεία, προφυλακτικά, πρακτορεία ταξιδιών κλπ.
Σύμφωνα με τα στελέχη της Intel το σύστημα θα μαθαίνει τις προτιμήσεις των μελών μιας οικογένειας και θα δημιουργεί ένα προφίλ τους. Κάθε φορά που ένα μέλος της οικογένειας παρακολουθεί τηλεόραση το σύστημα θα το αναγνωρίζει και θα προβάλλει όχι μόνο διαφημίσεις αλλά και τηλεοπτικά προγράμματα που ταιριάζουν στο προφίλ του. «Σήμερα η τηλεόραση δεν γνωρίζει τίποτε για σένα και παρέχει τις ίδιες υπηρεσίες για όλους μέσα σε ένα σπίτι» αναφέρει ο Χάγκερς.
Οπως ήταν αναμενόμενο η ανακοίνωση προκάλεσε αντιδράσεις από οργανώσεις για τα δικαιώματα των πολιτών που θέτουν θέμα ασφάλειας και προστασίας των προσωπικών δεδομένων.
Πηγη
Το είδαμε: εδώ