Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2013

ΝΤΟΡΕΤΤΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ: Μιλάει για το ατύχημα του γιου της που παραλίγο να σκοτωθεί

Print Friendly and PDF Print Print Friendly and PDF PDF



Για το ατύχημα που παραλίγο να στοιχίσει τη ζωή του γιου της μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξή της, η Ντορέττα Παπαδημητρίου.



Η γνωστή ηθοποιός τόνισε πως από το καλοκαίρι και μετά έχει αναθεωρήσει πολλά πράγματα στη ζωή της.



"Από το καλοκαίρι και μετά έχω αναθεωρήσει πολλά πράγματα, εξαιτίας του ατυχήματος του γιου μου. Κόντεψε να σκοτωθεί. Έπεσε από το μπαλκόνι. Ήταν σοκαριστικό. Με ταρακούνησε πάρα πολύ. Κατάλαβα πως μέσα σε δευτερόλεπτα μπορούν να ανατραπούν όλες οι ισορροπίες.



Έγινα πιο δυνατή. Δεν πίστευα ότι μπορώ να έχω τόση ψυχραιμία, να αποβάλλω κάθε δείγμα πανικού και να σταθώ στο παιδί μου έτσι όπως έπρεπε" είπε στο περιοδικό "ΕΓΩ Weekly".



Επιπλέον μίλησε και για το εάν θα ήθελε να κάνει δεύτερο γάμο. "Δεν με απασχολεί να ξαναπαντρευτώ. Δεν έχω αυτή την ανάγκη. Αν ήμουν με έναν άνθρωπο και υπήρχε η θέληση για γάμο, θα το σκεφτόμουν. Γιατί όχι;", τόνισε χαρακτηριστικά.








Το είδαμε: εδώ

Share
Loading