Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013

"Οι 3 μπογιατζήδες"

Print Friendly and PDF Print Print Friendly and PDF PDF





ο έλληνας ο καλύτερος...



Πεθαίνουν, τρεις Μπογιατζήδες και πάνε στον Παράδεισο. Ο ένας είναι Αλβανός, ο άλλος Γερμανός και ο τρίτος της παρέας είναι Έλληνας.



Εκεί τους υποδέχεται ο Άγιος Πέτρος.



- Πάνω στην ώρα ήλθατε, τους λέει.



- Θέλουμε να βάψουμε την πύλη του Παραδείσου. Για πείτε μου πόσα χρήματα θέλει ο καθένας σας για τη δουλειά, να δω ποιον θα πάρει τη δουλειά.



- Αφεντικό, εγώ θέλω 600€, απαντά πρώτος ο μπογιατζής από την Αλβανία. Τα 300€ για μένα και τα 300€ για τα υλικά.



- Α, εγώ για να πάρω τη δουλειά θέλω 900€, αποκρίνεται ο Γερμανός. Τα 300€ για μένα, τα 300€ για την Εφορία και τα 300€ για τα υλικά.



- Άγιε μου, εγώ θα σου δώσω την καλύτερη τιμή, λέει στο τέλος ο Έλληνας.



- Με 3.000€, τη βάψαμε την πύλη του Παραδείσου.



- 3.000€ τέκνον μου; Πώς είναι δυνατόν; μεγάλη διαφορά από τους υπόλοιπους, λέει ο Άγιος Πέτρος.



- Είναι απλό, Άγιε: 1.000€ για σένα, 1.000€ για μένα, 400€ στον Γερμανό για να μη μιλήσει και 600€ για τον φίλο μου τον Αλβανό που θα κάνει τη δουλειά!





Το είδαμε: εδώ

Share
Loading