Σύμφωνα με έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών
Σύμφωνα με την έρευνα, η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου B-C (επιχείρηση προς καταναλωτή) είναι ιδιαίτερα αυξητική το 2012, όποτε 1,9 εκατ. Έλληνες συνολικά αγόρασαν on-line προϊόντα ή υπηρεσίες αξίας 2,9 δισ. ευρώ και έκαναν κατά μέσο όρο, ετησίως, 20 αγορές μέσω του διαδικτύου, συνολικής αξίας 1.600 ευρώ.
Όπως επισημαίνεται στην έρευνα, στους βασικούς δείκτες μέτρησης της on-line αγοράς παρατηρήθηκε αύξηση το 2012 κατά 25-35%, ενώ στις συνολικές αγορές η αύξηση ήταν πάνω από 50%, σε σχέση με το 2011.
Η μεγάλη σημασία του διαδικτύου για τις αγορές καταγράφεται, επίσης, από την τάση ότι οι on-line καταναλωτές για το 50% των αγορών τους, που πραγματοποίησαν το 2012 σε φυσικά καταστήματα, είχαν ψάξει και συγκρίνει προϊόντα και είχαν κάνει έρευνα αγοράς στο ίντερνετ πριν προχωρήσουν στην αγορά.
Το είδαμε: εδώ