Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2012

ΧΑΡΙΣΕ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΣΤΟ WAHLBERG ΡΟΛΟ ΣΤΟ «TRANSFORMΕRS 4»;!

Print Friendly and PDF Print Print Friendly and PDF PDF



Όχι




Πριν μερικές βδομάδες κυκλοφόρησε μια φήμη που ήθελε τον Mark Wahlberg πρωταγωνιστή στο επόμενο «Transformers ». Ήταν απλά μια φήμη, αλλά…


έβαλε ιδέες στον Michael Bay , ο οποίος δήλωσε στο site του :


«Διάβασα μια φήμη στο internet τη περασμένη εβδομάδα. Ήταν για τον Mark Walhberg. Φημολογούταν πως θα πρωταγωνιστεί στο «Transformers 4». Συνεργαζόμαστε σε μια άλλη ταινία μαζί, όχι το Τ4. Πέρασα καταπληκτικά κατά τη διάρκεια της συνεργασίας μου με τον Mark στο “Pain and Gain,” και η ερμηνεία του ήταν καταπληκτική – εν πάση περιπτώσει, ας πούμε πως η ιντερνετική φλυαρία μου έβαλε ιδέες. Είμαι στην απαρχή της ιστορίας μας αυτή τη στιγμή για το Τ4. Ας πούμε πως κάποιες ιδέες τις έχουμε βρει ελκυστικές εγώ και ο σεναριογράφος μου – οπότε θα ήθελα να ευχαριστήσω το ιντερνετικό σούσουρο.»


Ορίστε λοιπόν, ενώ σε άλλους (που θέλουν να ενημερωθούν) σπάνε τα νεύρα οι φήμες, σε άλλους βάζουν ιδέες. Σίγουρα δεν είναι επίσημη η συμμετοχή του ηθοποιού μιας και πρέπει να δούμε αν θα ενδιαφερθεί και εκείνος.

Και να δούμε και πως θα εξελιχθεί η ιστορία τελικά, γιατί μπορεί στο τελικό σενάριο να μην μπορεί να υποστηριχθεί η συμμετοχή του. Ουπς, ξέχασα, μιλάμε για το «Transformers».




Το είδαμε: εδώ

Share
Loading