Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2012

ΑΛ. ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ : "ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΤΥΧΕΡΟΣ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ"

Print Friendly and PDF Print Print Friendly and PDF PDF



Όχι




"Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν με έχει επηρεάσει η πολιτική και η οικονομική κατάσταση και κρίση της χώρας. Κι εγώ είμαι ένας Έλληνας που ζω σε αυτό τον τόπο, κι εμένα μ' έχει γδάρει και μ' έχει τσακίσει η εφορία δίχως να γίνεται τίποτα.


Δεν έχω αντίρρηση να πληρώσω... Ας μου κκόψουν τον μισθό, ας μου μου κόψουν τη σύνταξη, τα επιδόματα, τα δώρα, αλλά να δω ότι κάτι γίνεται! Δυστυχώς τα κόβουν, τα κόβουν, τα κόβουν αλλά πάντα από τους ίδιους και από την εύκολη λύση... Ελπίζω να ζήσω και να διορθωθεί η κατάσταση. Έχει κι άλλο πάτο βέβαια αλλά που θα πάει, δεν μπορεί να μας καταπιει η μαύρη τρύπα του Χόκινγκ. Ελπίζω να ζω όταν θα γίνει η ανάκαμψη. Πρώτα είναι ο πάτος και μετά η ανάκαμψη... Είναι κάτι σαν νόμος του καπιταλισμού όλο αυτό. Πεθαίνει και ξαναγεννιέται... Εν τω μεταξύ τρώει τα παιδιά του." δήλωσε ο Αλέξανδρος Αντωνόπουλος στο TLife.Όσο για "Το αμάρτημα της μητρός μου" δήλωσε:"Τι να λέμε, Αλέξανδρος Ρήγας ... Εγγύηση. Καταπληκτηκή κωμωδία. Τώρα για το πόσο θα κρατήσει μόνο ο Θέος ξέρει! (γέλια). Γενικά δύσκολα τα γυρίσματα αλλά ωραία. Από τα εννιά επεισόδια που έχουν παιχτεί έχουμε πληρωθεί τα τρία. Νόμίζω ότι είμαστε σε πολύ καλύτερη κατάσταση από κάποιους άλλους συναδέλφους, όπως για παράδειγμα από όσους παίζουν στους Βασιλιάδες." "




Το είδαμε: εδώ

Share
Loading