Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2012

«Όποτε το φέρει ο Θεός...»

Print Friendly and PDF Print Print Friendly and PDF PDF




Θέλει να γίνει μαμά η Κατερίνα Παπουτσάκη



Ανοιχτή στο ενδεχόμενο απόκτησης παιδιού δήλωσε σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό «So Simple» του Έθνους, η Κατερίνα Παπουτσάκη.



«Αυτό είναι κάτι που θα το ήθελα πολύ! Είτε συμβεί σε ένα χρόνο είτε πιο μετά. Όποτε το φέρει ο Θεός... Κοίτα, πάντα με αφορούσε η μητρότητα και, πλέον, είμαι ανοιχτή σε αυτό το ενδεχόμενο. Όμως, ποτέ δεν είχα αυτό το κλασικό, χαζό πλάνο που λέει: “πρώτα καριέρα, μετά γάμος και μετά παιδί!”. Όχι, καθόλου. Εγώ πάω όπως με πάει η ζωή. Μόνο αυτήν αφουγκράζομαι. Δεν έχω μανίες, ούτε πλάνα, ούτε άγχος για οτιδήποτε», δήλωσε η ηθοποιός.



Στο κομμάτι των προσωπικών, η ίδια παραδέχτηκε πως «είμαι πολύ κοντά σε όλα αυτά που ονειρευόμουν ως έφηβη. Όλα έχουν πάρει ένα δρόμο και είμαι πολύ χαρούμενη γι’ αυτό. Νιώθω ευτυχισμένη!», ενώ όταν ρωτήθηκε γιατί επέλεξε το γάμο και όχι την συμβίωση, η ίδια απάντησε: «Ποτέ δεν είχα κάποιο πλάνο. Δεν ήξερα αν θα παντρευόμουν ποτέ και, αφού παντρεύτηκα, σκέφτηκα πως μόνο με αυτό τον τρόπο θα μπορούσα να το είχα κάνει: απλά και άμεσα. Ο γάμος προέκυψε -είπαμε ξαφνικά ένα βράδυ με τον Παναγιώτη να κάνουμε αυτό το βήμα και το κάναμε. Ήταν ένα πολύ ωραίο πάρτι. Η αλήθεια είναι πως κρατήσαμε πολύ χαμηλούς τόνους με τον Παναγιώτη, επειδή έτσι είμαστε και οι δύο σαν χαρακτήρες. Έτσι θέλαμε να κάνουμε και αυτό θα συνεχίσουμε από εδώ και πέρα».








Το είδαμε: εδώ

Share
Loading