Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2012

Heidi Klum: Ναι, βγαίνω με τον σωματοφύλακά μου!!

Print Friendly and PDF Print Print Friendly and PDF PDF


Επιτέλους το παραδέχθηκε. Η Heidi Klum δήλωσε πως εδώ και λίγο καιρό βγαίνει με τον σωματοφύλακά της αλλά ακόμα είναι στην αρχή και δεν γνωρίζει αν μπορεί αν το ονομάσει σχέση...


"Μόλις ξεκινήσαμε να βγαίνουμε! Δεν ξέρω αν μπορώ να ονομάσω σχέση αυτό που έχουμε.Ήταν με την οικογένειά μας, τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Νοιαζόταν για ολόκληρη την οικογένεια, κυρίως για τα παιδιά μου, και μας βοηθούσε πάρα πολύ! Του εμπιστεύομαι τη ζωή των παιδιών μου. Είναι ένας θαυμάσιος άνδρας!". Όσο για τον πρώην σύζυγό της Seal ο οποίος την κατηγορούσε πως διατηρούσε εξωσυζυγική σχέση με τον σωματοφύλακα απάντησε ως εξής "Δυστυχώς, ο πρώην μου έχει έναν μοναδικό τρόπο να επιλέγει τις λέξεις με τις οποίες εκφράζεται. Τον συνήθισα, αλλά δεν μ’ αρέσει. Προφανώς και δεν είναι αλήθεια όσα είπε. Ποτέ μου δεν κοίταξα άλλον άνδρα ενώ ήμασταν μαζί.Μετά το διαζύγιο προχώρησε κι εκείνος, αλλά κι εγώ. Μπαίνω στα 40 και φυσικά και θέλω να βγαίνω με κάποιον! Αλλά δεν έχω ιδέα πού πηγαίνει όλο αυτό!'.




Το είδαμε: εδώ

Share
Loading