Πέμπτη 5 Μαΐου 2011

Τι ...googlάρ​ει ο Έλληνας; δουλειά και Τζούλια!!

Print Friendly and PDF Print Print Friendly and PDF PDF

Το ...τσουνάμι των αναζητήσεων στη μηχανή (αναζήτησης) της Google εστιάζεται σε δύο πολύ συγκεκριμένα στοιχεία για τους Έλληνες χρήστες του διαδικτύου.
Ο Έλληνας, λοιπόν, ψάχνει....πώς θα βρει δουλειά στο εξωτερικό, εγκαταλείποντας τη χώρα μια για πάντα εξαιτίας της κρίσης, και ταυτόχρονα αναζητά τα ....
(ά)παντα γύρω από το όνομα Τζούλια. Την πασίγνωστη (πλέον) ξανθιά σταρ...
Ενδιαφέροντα στατιστικά για τη χρήση του διαδικτύου στην Ελλάδα δημοσίευσε η Google Greece, στο πλαίσιο εκδήλωσης που πραγματοποίησε για το Adsense πριν από μερικές μέρες στην Αθήνα. Πιο συγκεκριμένα, μερικά από τα πιο αξιοσημείωτα στοιχεία που παρουσιάστηκαν στην εκδήλωση είναι τα εξής:
* Ο αριθμός των κατοίκων της Ελλάδας με πρόσβαση στο διαδίκτυο ξεπερνά τα 4 εκατομμύρια.
* Πάνω από 200.000 smartphones πουλήθηκαν κατά το τελευταίο τρίμηνο του 2010, αριθμός που ξεπερνά τον αντίστοιχο των επιτραπέζιων υπολογιστών.
* 30 εκατομμύρια βίντεο προβάλλονται κάθε μήνα μέσω του YouTube.
* Ο αριθμός των λογαριασμών σε υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης φτάνει τα 4 εκατομμύρια.
* Ο μέσος εβδομαδιαίος χρόνος που αφιερώνει κάποιος on-line φτάνει τις 10 ώρες.
* Καθημερινά πραγματοποιούνται περισσότερες από 500.000 αναζητήσεις.
* Η άνοδος της χρήσης του διαδικτύου μέσω κινητών συσκευών αυξάνεται με ταχείς ρυθμούς. Συγκεκριμένα, 8 φορές ταχύτερα σε σχέση με τον αντίστοιχο ρυθμό διείσδυσης του διαδικτύου στα PC.
* Ο όρος "δουλειές στο εξωτερικό" εμφανίζει κατακόρυφη άνοδο στις αναζητήσεις της Google από το δεύτερο τρίμηνο του 2009 και μετά.
Και τέλος, οι όροι "Tsunami" και "Tζούλια" εμφανίζουν τις μεγαλύτερες εξάρσεις (spikes) ως προς τον αριθμό των αναζητήσεών τους, ο καθένας βέβαια για (πολύ) διαφορετικούς λόγους.

Το Ποντίκι

Share
Loading