Τετάρτη 20 Απριλίου 2011

Ξεκίνησε επιτέλους το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ

Print Friendly and PDF Print Print Friendly and PDF PDF

Στην ιστορία ανήκει πλέον ο πρώτος αγώνας του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ του οποίου την ευθύνη διοργάνωσης είχε η Λέσχη Βέροιας.

Στις 16 και 17 Απριλίου η πόλη της Βέροιας, ο νομός Ημαθίας αλλά και οι γύρω νομοί  έζησαν στους έντονους ρυθμούς ενός αγώνα Ράλλυ, όντας φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Το πόσο, φάνηκε από τον κόσμο που παρακολούθησε τον τεχνικό έλεγχο υπό βροχή αλλά και την πανηγυρική εκκίνηση το Σάββατο βράδυ στην πλατεία Εληάς στο κέντρο της πόλης. Όσο για την Κυριακή, παρά τις όποιες παρανοήσεις σχετικά με την ώρα προσέλευσης των θεατών, αυτοί ήταν πάρα πολλοί και κατέκλυσαν τα γνωστά σημεία τις δύο ειδικές διαδρομές. Στο αγωνιστικό κομμάτι του αγώνα οι Λάμπρος Κύρκος-Γιώργος Πολυζώης με Mitsubishi Lancer Evo IX επικράτησαν του ανταγωνισμού κερδίζοντας τις δύο από τις τέσσερις ειδικές διαδρομές και τερματίζοντας πρώτοι στην γενική κατάταξη αφήνοντας σχεδόν μισό λεπτό πίσω τους δεύτερους γενικής και πρώτους στην F2 και F3 Κωνσταντίνο Χαλιβελάκη-Λεωνίδα Μαχαίρα με Peugeot 206 Kit Car. Πίσω τους οι τοπικοί «Χριστόφορος»-Τηλιόπουλος με VW Golf II GTi, οι οποίοι ξεκίνησαν μουδιασμένα τον αγώνα αναρριχήθηκαν όμως κατακτώντας άξια την τρίτη θέση γενικής, τη δεύτερη  στην F2 και την πρώτη στην Ε11. Πίσω τους, τα αδέρφια Βαγγέλης και Σπύρος Ζάχος, οι οποίοι οδήγησαν το αναβαθμισμένο Renault Clio Ragnotti στο όριο, κάποιες φορές ίσως και  πέρα από αυτό, εκπλήσσοντας για άλλη μια φορά τους θεατές και αφήνοντας 20 δευτερόλεπτα πίσω τους Γεροδήμο-Κοτσιλιανό με VG Golf IV Kit Car. Τα αδέρφια Γιάννης και Βαγγέλης Κωνσταντινίδης, οδήγησαν την πανέμορφη Citroen ZX Kit Car στην έκτη θέση γενικής  και στη δεύτερη θέση  στην κατηγορία  Ε11, παρά τα προβλήματα που είχαν με την κομμένη ντίζα του επιλογέα ταχυτήτων στη 2η ειδική διαδρομή.
Την έβδομη και όγδοη θέση γενικής καθώς και τη δεύτερη και τρίτη θέση στην Ν4 μοιράστηκαν οι Ψύλλος-Κόντος με Mitsubishi Lancer Evo X και Σπανός-Γκοτοβός με Subaru Impreza N12 B αντίστοιχα. Οι Pazonen-Κούγιας με Citroen C2 R2 ανέβηκαν στη δεύτερη θέση του βάθρου στην κατηγορία F3 με τρίτους τα αδέρφια Φώτη και Ιορδάνη Μπιλαδέρη με Honda Civic Vti οι οποίοι επικράτησαν και στην κατηγορία Α6. Στη δεύτερη θέση της κατηγορίας αρκέστηκαν οι ταχύτατοι Καραβασίλης-Κολλαράς με Peugeot 106 από Χαλκιδική. Την τριάδα συμπλήρωσαν οι Αργυρίου-Παρταλιός επίσης με Peugeot 106. Ανταγωνισμός όμως υπήρχε και στην κατηγορία Ν2 όπου οι Κυριαζής-Χατζηπαναγιώτου οδήγησαν το Citroen Saxo στην πρώτη θέση της κατηγορίας με δεύτερους τους Αναγνωστάκη-Χάψα και τρίτους του άτυχους Παρασκευά-Μπαλότη με Suzuki Swift Sport αντίστοιχα. Να πούμε πως η γενική κατάταξη είναι προσωρινή καθώς βρισκόμαστε σε αναμονή των αποτελεσμάτων από την δειγματοληψία καυσίμου που έγινε στα τέσσερα πρώτα αγωνιστικά μετά και την 3η ειδική διαδρομή. Στους άτυχους της ημέρας συγκαταλέγονται οι Κοσμόπουλος-Ευτυχιάδης με Renault Clio R3 Maxi  οι οποίοι αναγκάστηκαν να παραδώσουν καρνέ μόλις 700 μέτρα από τον τερματισμό, οι Παυλίδης-Κυρλαγκίτση που είχαν έξοδο στη 2η ειδική διαδρομή λόγω ολισθηρότητας του οδοστρώματος από χαλίκι, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί σοβαρά η Citroen DS3 R3 στον παρθενικό της αγώνα  και τέλος τους Ζιώβα-Πετρόπουλο με Mitsubishi Lancer Evo IX, οι οποίοι είχαν στο ίδιο ακριβώς σημείο ένα ευτυχώς αναίμακτο ατύχημα. Μάλιστα αυτή η έξοδος ανάγκασε τον αλυτάρχη να διακόψει την ειδική για περίπου 20 λεπτά καθώς το σημείο ήταν στενό και το αγωνιστικό εμπόδιζε την διέλευση των υπολοίπων. Όμορφος άλλα δύσκολος αποδείχθηκε τελικά ο πρώτος αγώνας της χρονιάς. Τη σημαία τερματισμού είδαν τα 29 από τα 38 πληρώματα που πήραν εκκίνηση. Σύμμαχος όλων ο καταπληκτικός καιρός. Επόμενος αγώνας του πρωταθλήματος το Ράλλυ «Κένταυρος» στις 21 & 22 Μαΐου.
Δείτε τα αποτελέσματα

Share
Loading