Ένα κοινωνικό δίκτυο στα πρότυπα του Facebook, δημιούργησε μια 21χρονη στις ΗΠΑ. Πρόκειται για το MyΥearbook, το οποίο έχει ήδη 25 εκατομμύρια μέλη. Ήδη στα 16 της είχε προσωπικό 12 ατόμων.
Η 21χρονη Κάθριν Κουκ βαδίζει στα χνάρια του Μαρκ Ζούκερμπεργκ αφού έχει καταφέρει να δημιουργήσει ένα κοινωνικό δίκτυο το οποίο αξίζει ούτε λίγο ούτε πολύ 20 εκατομμύρια δολάρια.
Η ιδέα για τη δημιουργία του «MyΥearbook.com» ήρθε όταν εκείνη και ο αδελφός της δεν ήταν ευχαριστημένοι από τις φωτογραφίες που επιλέγονταν για να κοσμήσουν το ετήσιο σχολικό ημερολόγιο, το γνωστό yearbook.
Έτσι, η 21χρονη άρχισε σιγά σιγά να διαμορφώνει ένα κοινωνικό δίκτυο μόνη της και μέσα σε έξι μόλις χρόνια κατάφερε να «μυήσει» 25 εκατ. άτομα στις ΗΠΑ.
Μάλιστα, το Myyearbook.com βρίσκεται ανάμεσα στα τοπ 25 δημοφιλή σάιτ της χώρας.
Η γρήγορη ανέλιξη και επιτυχία της, έχουν κάνει πολλούς να την συγκρίνουν με τον ιδρυτή του Facebook Μαρκ Ζούκερμπεργκ.
«Όλα έγιναν τόσο γρήγορα», σημειώνει η ίδια προσθέτοντας ότι «τη μια στιγμή κατεβάζαμε ιδέες και την άλλη είχαμε ήδη βγάλει 250.000 δολάρια!».
Όπως αναφέρει, ο αδερφός της είχε ήδη γνωρίσει την επιτυχία με ένα άλλο σάιτ και θέλησε να επενδύσει στο επιχειρηματικό βήμα της αδερφής του και δεν του βγήκε σε κακό.
«Στην αρχή σχεδιάσαμε κάθε σελίδα του σάιτ μόνοι μας ενώ μετά επικοινωνήσαμε με μια ομάδα στο Μουμπάι. Τότε ήμασταν ακόμα στο Λύκειο οπότε μετά το διάβασμα καθόμασταν μέχρι το ξημέρωμα μιλώντας με τους τεχνικούς», τόνισε.
«Στην ηλικία των 16 είχα προσωπικό 12 ατόμων», προσέθεσε.
Μάλιστα και η Κουκ, όπως ο Ζούκερμπεργκ, έπεσε θύμα από αρκετούς ζηλόφθονες συμμαθητές της.
«Με το που το σάιτ γνώρισε τρελή επιτυχία ένας συμμαθητής μου από το μάθημα των Ισπανικών συμπεριφέρθηκε πολύ περίεργα», σημειώνει, προσθέτοντας ότι ενώ ήταν φίλοι, ξαφνικά σταμάτησε να της μιλάει.
«Εκ των υστέρων έμαθα ότι οι γονείς του τον πίεζαν πολύ λέγοντάς του πως γίνεται αυτή να έχει λανσάρει ένα ολόκληρο κοινωνικό δίκτυο και εσύ να μην μπορείς απλά να πάρεις καλούς βαθμούς;», είπε.
Σημειώνεται ότι το εν λόγω κοινωνικό δίκτυο λανσαρίστηκε στο Νιου Τζέρσει τον Απρίλιο του 2005, ενώ το προώθησαν με διαφημιστικά μπλουζάκια.