Κυριακή 20 Μαρτίου 2011

Η Ζέτα, ο Άδωνις και η ζωή στο σπίτι με τα παιδιά

Print Friendly and PDF Print Print Friendly and PDF PDF

Η Ευγενία Μανωλίδου μίλησε στην εφημερίδα “Real Life” για το “Dancing with the Stars Daily” που ξεκινάει την Δευτέρα αλλά και το ενδεχόμενο να χορέψει στο ριάλιτι ο Άδωνις Γεωργιάδης.
Την Δευτέρα η Ευγενία Μανωλίδου κάνει πρεμιέρα με την καθημερινή εκπομπή “Dancing with the stars daily” στον ΑΝΤ1: “Θα επικεντρωθούμε στη σκληρή δουλειά και την προσπάθεια που θα χρειαστεί να καταβάλλουν καθημερινά τα ζευγάρια, προκειμένου να τα βγάλουν πέρα με τις δυσκολίες κάθε χορού. Επίσης, θα φιλοξενούμε καλεσμένους που θα μοιράζονται τις εμπειρίες τους στο χορό”.

Όπως αποκάλυψε η γνωστή παρουσιάστρια έγινε πρόταση στο σύζυγό της να συμμετέχει στο σόου: “Είναι αλήθεια πως του έγινε πρόταση, όμως δεν μπορούσε να την αποδεχτεί για τους δικούς του λόγους. Εάν γινόταν σε κάποια άλλη χρονική στιγμή, ενδεχομένως και να την αποδεχόταν, όπως έχουν κάνει πολλοί πολιτικοί σε όλες σχεδόν τις χώρες του κόσμου που προβάλλεται το συγκεκριμένο πρόγραμμα. Εγώ πάντως δεν θα προέβαλλα καμιά αντίρρηση! Μάλιστα θα το ήθελα πολύ”, ενώ για την σχέση της με την Ζέτα Μακρυπούλια είπε: “Με την Ζέτα γνωριστήκαμε πέρυσι στο “Dancing with the stars” και από τότε της είχα εκφράσει τη συμπάθειά μου. Χάρηκα που την ξαναείδα και θα συνεργαστούμε”.

Τέλος μίλησε για την σχέση με τα παιδιά της αλλά και το πως διαχειρίστηκε την δημοσιότητα που μπήκε ξαφνικά στην ζωή της: “Προσπαθώ να είμαι κοντά στα παιδιά μου, ενώ καταλαβαίνω πως εκείνα δεν το πολυθέλουν. Έχει αρχίσει να βγαίνει από μέσα μου η φωνή της μάνας μου, αλλά από την άλλη δεν έχουν περάσει πολλά χρόνια από τότε που συμπεριφερόμουν κι εγώ όπως τα παιδιά μου”. Και συνέχισε: “Είναι γεγονός ότι στην αρχή είχα μπερδευτεί πολύ με όλο αυτό που συνέβη τόσο ξαφνικά στη ζωή μου, με αποτέλεσμα να μη συμπεριφέρομαι και τόσο φυσιολογικά. Τώρα νομίζω πως όλα μου είναι πιο κατανοητά”.


Share
Loading