Η Κίνα, βέβαια, είναι η μεγαλύτερη αγορά στην οποία δεν έχει επεκταθεί ακόμη το Facebook κι αυτό γιατί το καθεστώς του Πεκίνου απαγορεύει την πρόσβαση στη δημοφιλή υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης. Χαμηλά είναι τα ποσοστά και στο Ιράν, αν και η πρόσβαση εκεί δεν απαγορεύεται από τις κρατικές υπηρεσίες. Η Ιαπωνία, η Ρωσία και η Λευκορωσία είναι επίσης χώρες με περιορισμένο ενδιαφέρον για το Facebook, ενώ παρόμοια είναι η κατάσταση και στη Βραζιλία, όπου το Orkut της Google είναι ακόμη η Νο1 επιλογή.
Βέβαια, στις χώρες που είναι δημοφιλές, το Facebook είναι ο αδιαφιλονίκητος ηγέτης, καθώς έχει ποσοστά διείσδυσης που ξεπερνούν το 50%.
Πηγη : e-pcmag.gr