Σε ό,τι αφορά το ενδεχόμενο να επιτραπεί ηπετρελαιοκίνηση στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη ο κ. Τσιόκας ανέφερε ότι το υπουργείο Μεταφορών είναι θετικό και συμπλήρωσε: «Είναι θέματα για τα οποία πλέον έχουν ωριμάσει αυτές οι απόψεις, στέκουν επιστημονικά και περιβαλλοντικά. Θέλω να ξέρετε ότι το υπουργείο Μεταφορών δεν είναι αρνητικό. Βεβαίως, τον πρώτο λόγο έχει το υπουργείο Περιβάλλοντος. Εμείς δεν είμαστε αρνητικοί, όπως δεν ήμασταν με την απόσυρση. Το υπουργείο Μεταφορών βλέπει θετικά το θέμα της πετρελαιοκίνησης και ελπίζω τις επόμενες ημέρες να έχουμε εξελίξεις».
Τι κερδίζουμε από την πετρελαιοκίνηση
Σύμφωνα με ρεπορτάζ της εφημερίδας «Ημερησία», ενα βενζινοκίνητο 1600 κυβικών για να διανύσει 15.000 χιλιόμετρα ο ιδιοκήτης θα πληρώσει για καύσιμα 1800 ευρώ, ενώ για το αντίστοιχο πετρελαιοκίνητο μοντέλο μόλις 1000 ευρώ. Για τα ίδια χιλιόμετρα με ένα βενζινοκίνητο 1100 κυβικών θα πληρώσουμε 1200 ευρώ ενώ με ένα πετρελαιοκινητο 1300 κυβικών μόλις 720 ευρώ. Στα οφέλη πρέπει να συνυπολογίσουμε και τα σέρβις, τα οποία είναι πιο αραιά για τα ντηζελ. Υπάρχει όμως και ένα μειονέκτημα: Τα μοντέλα με κινητήρες ντήζελ είναι ακριβότερα κατά περίπου 1500 ευρώ.