Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

«Χορός εκατομμυρίων» για τις διαφημίσεις στην τελετή των Οσκαρ

Print Friendly and PDF Print Print Friendly and PDF PDF


Συνολικά 720 εκατομμύρια δολάρια έχουν ξοδέψει την τελευταία δεκαετία οι διαφημιστές για την καμπάνια των προϊόντων τους κατά τη διάρκεια της τελετής απονομής των Οσκαρ.

Το διόλου ευκαταφρόνητο αυτό ποσό στηρίζει σθεναρά την κινηματογραφική βιομηχανία, ενώ υπολογίζεται ότι η μέση τιμή ανά διαφημιστικό σποτ των 30 δευτερολέπτων άγγιξε το ύψος των 1,69 εκατομμυρίων δολαρίων το 2008. Σημαντική άνοδος από τη μέση τιμή των 1,29 εκατομμυρίων δολαρίων, που διατέθηκαν το 2002.
Το 2010, σημειώθηκε αισθητή πτώση τιμών, καθώς το κάθε σποτ κόστισε κατά μέσο όρο 1,4 εκατομμύρια δολάρια, αλλά για το 2011 το κανάλι του ABC που μεταδίδει την απονομή των Οσκαρ, έχει ζητήσει ως αρχική τιμή 1,7 εκατομμύρια δολάρια ανά διαφήμιση των 30 δευτερολέπτων.
Τα τελευταία 10 χρόνια, το 2008, χρονιά που ως γνωστόν ξέσπασε η παγκόσμια οικονομική κρίση, ξεχωρίζει γιατί ξοδεύτηκαν 81,1 εκατομμύρια δολάρια στον διαφημιστικό χρόνο κατά την προβολή των βραβείων, περισσότερα από κάθε άλλη χρονιά.
Πέντε εταιρείες
Στο μεταξύ, κατά την τελευταία πενταετία, το 50% και άνω των συνολικών εσόδων από τη διαφήμιση προέρχεται από τις εξής πέντε εταιρείες: Coca Cola, JC Penney, General Motors, American Express και MasterCard International. Η οικονομική κρίση, επιπλέον, έχει βάλει στο παιχνίδι της οσκαρικής διαφήμισης νέους παίχτες.
Τα νούμερα το αποδεικνύουν: στα Οσκαρ του 2010, όπου το διαφημιστικό τηλεοπτικό κόστος άγγιξε τα 70 εκατομμύρια δολάρια, το 43% των διαφημιζόμενων ήταν καινούργιοι στην τελετή απονομής των χρυσών βραβείων.
Ανάμεσα σ’ αυτούς συναντάμε φίρμες όπως την εταιρεία καλλυντικών Estee Lauder.




πηγή

Share
Loading