Η εταιρεία Experian Simmons διενήργησε πρόσφατα μια έρευνα σχετικά με τις επισκέψεις των Αμερικανών στο Twitter. Τα αποτελέσματα έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς φαίνεται ότι μειώνονται οι επισκέψεις των περιστασιακών χρηστών, ενώ εντελώς διαφορετική είναι η εικόνα στους τακτικούς επισκέπτες της υπηρεσίας.
Όπως αποκάλυψε η έρευνα, οι επισκέψεις των ανθρώπων που μπαίνουν στο Twitter μια φορά το μήνα μειώθηκαν κατά 14% σε σχέση με πέρυσι. Αντίθετα, οι πιο συχνοί επισκέπτες μπαίνουν πλέον περισσότερες φορές και μένουν για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα στο twitter.com. Η δεύτερη κατηγορία χρηστών είναι και η μεγαλύτερη, καθώς συνολικά -και πέρα από διακρίσεις σε τακτικούς και περιστασιακούς χρήστες- ο αριθμός των visits και ο χρόνος παραμονής στο site παρουσιάζουν άνοδο.
Τα στοιχεία αυτά, βέβαια, αφορούν τις ΗΠΑ και δε γνωρίζουμε αυτή τη στιγμή αν η τάση είναι ίδια και στις υπόλοιπες χώρες. Θα είχε ενδιαφέρον να γίνει μια αντίστοιχη έρευνα και στην Ευρώπη.
Όπως αποκάλυψε η έρευνα, οι επισκέψεις των ανθρώπων που μπαίνουν στο Twitter μια φορά το μήνα μειώθηκαν κατά 14% σε σχέση με πέρυσι. Αντίθετα, οι πιο συχνοί επισκέπτες μπαίνουν πλέον περισσότερες φορές και μένουν για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα στο twitter.com. Η δεύτερη κατηγορία χρηστών είναι και η μεγαλύτερη, καθώς συνολικά -και πέρα από διακρίσεις σε τακτικούς και περιστασιακούς χρήστες- ο αριθμός των visits και ο χρόνος παραμονής στο site παρουσιάζουν άνοδο.
Τα στοιχεία αυτά, βέβαια, αφορούν τις ΗΠΑ και δε γνωρίζουμε αυτή τη στιγμή αν η τάση είναι ίδια και στις υπόλοιπες χώρες. Θα είχε ενδιαφέρον να γίνει μια αντίστοιχη έρευνα και στην Ευρώπη.
πηγή