Λίγα πράγματα στην ζωή είναι τόσο γνήσια όσο ένας αναπτήρας Zippo και ακόμη πιο λίγα συνοδεύονται από εγγύηση εφ’όρου ζωής. Για αυτό τον λόγο οι αναπτήρες Zippo παραμένουν στην κορυφή εδώ και 70 χρόνια.
Ο George G.Blaisdell είδε ένα φίλο του να ανάβει ένα τσιγάρο με κάτι που ο Blaisdell περιέγραψε ως ένα άτεχνο Αυστριακό αναπτήρα. Ο φίλος του απάντησε «Αρκεί που δουλεύει». Αυτή η φράση ενέπνευσε τον Blaisdell να προωθήσει ένα δικό του αναπτήρα.
Το πρώτο αντικείμενο που έφερε το όνομα Zippo ήταν ένα κουτί που παρήγγειλε ο Blaisdell για να συσκευάζει τον Αυστριακό αναπτήρα. Τότε άρχισε να κατασκευάσει ένα νέο αναπτήρα έχοντας στο μυαλό του την εγγύηση εφ’όρου ζωής.
Η ίδρυση του brand Zippo ήταν και συνεχίσει να είναι διάσημη σε όλο τον κόσμο, λόγω της εγγύησης εφ’ όρου ζωής. Ήταν υπόσχεση από το 1933, κάθε αναπτήρας Ζippo να επιδιορθώνεται δωρεάν.
Το πρώτο εταιρικό λογότυπο το οποίο φιλοξενήθηκε πάνω στον αναπτήρα Zippo ήταν της Kendall Motor Oil το 1934. Από τότε, πολυάριθμα εταιρικά λογότυπα από όλο τον κόσμο εμφανιστήκαν πάνω στους Zippo, περιλαμβανομένων πασίγνωστων εταιρειών όπως η Budweiser, η Chevrolet, η Coca-Cola, η Sony, η Nike και η Mercedes-Benz.
Στα τέλη του ’30, η Windy, το διάσημο κορίτσι της Zippo, χρησιμοποιήθηκε σε μια γνωστή διαφήμιση της Zippo, αναδεικνύοντας την ανθεκτικότητα των Zippo κόντρα στον άνεμο.
Στις αρχές του 1940, οι αναπτήρες Zippo πρωταγωνιστούσαν σαν αστέρια του θεάτρου και του σινεμά. Εμφανίστηκαν σε πάνω από 1000 ταινίες στο Hollywood, από το ‘Έως την αιωνιότητα’ μέχρι στους ‘Αγγέλους του Τσάρλι’.
Τίποτα δεν προέβαλλε τους αναπτήρες Zippo τόσο πολύ όσο τα γεγονότα του Β Παγκοσμίου Πολέμου. Όλοι οι έτοιμοι έως τότε αναπτήρες Zippo διατέθηκαν σε στρατιωτικά καταστήματα και φυλάσσονταν σαν λάφυρα από τους στρατιώτες ανά τον κόσμο. Όχι μόνο τους χάραζαν και τους έπαιρναν μαζί τους στην μάχη, αλλά τους πρόσεχαν σαν να ήταν γράμματα από το σπίτι τους. Λόγω του πολέμου, υπήρχε έλλειψη σε μπρούτζο και γι’ αυτό οι αναπτήρες φτιάχνονταν από ατσάλι.
Η πρώτη επέκταση στην γραμμή προϊόντων Zippo ήταν ένας επιτραπέζιος αναπτήρας, ο οποίος παράχθηκε μεταξύ του 1938 και του 1941.
Το αρχικό αυτοκίνητο της Zippo,ήταν μια Chrysler Savatoga του 1947. Ο George Blaisdell σκέφτηκε αυτή την προωθητική ιδέα, ενθυμούμενος τα αυτοκίνητα των ηρώων της παιδικής του ηλικίας.
Ο ‘Slim Zippo’, που παράχθηκε το 1956, αποτελεί μια πιο μικρή εκδοχή του παραδοσιακού Zippo , ειδικά σχεδιασμένη για γυναίκες.
To 1933 στο Bradford άνοιξε το πρώτο κατάστημα -μουσείο Zippo. Περιλάμβανε κατάστημα λιανικής και μουσείο, που στέγαζε ιστορικά κομμάτια. Ένα πιο μεγάλο και νεότερο κτίριο εγκαινιάστηκε το 1997 , το Κέντρο Επισκεπτών Zippo-Case.
Οι λάτρεις των αναπτήρων, δημιούργησαν club συλλεκτών στην Αμερική στα μέσα του ’80. Οι αναπτήρες Zippo έγιναν γρήγορα αγαπητοί ανάμεσα στα μέλη. Σήμερα υπάρχουν πάνω από 12 club σε περισσότερες από 11 χώρες.
Η Zippo ίδρυσε την Zippo.com το 1995 σαν ηλεκτρονική βιτρίνα για το όνομα Zippo,την ιστορία της, την ουσία και το παγκόσμιο κύρος της. Σήμερα το βραβευμένο site της Zippo, δέχεται ένα εκατομμύριο επισκέψεις το μήνα.
Η Zippo έχει υπάρξει χορηγός πολυάριθμων γεγονότων σε όλο τον κόσμο. Το 1993, καθιερώθηκε το ‘Zippo U.S Vintage Grand Prix of Watkins Glen’. Επίσης, αποτελεί χορηγό αυτοκινήτων που συμμετέχουν στο ‘Nascar Busch Grand National and Winston Cup Series’ και στο ‘Grand American Road Racing Tour’. Ένα αερόστατο Zippo ταξίδευε στον ουρανό της Ευρώπης και ένα ιστιοφόρο διέσχιζε τα νερά της Γερμανίας.
Η πρώτη εθνική ημέρα Zippo εορτάστηκε το 1994 στο Bradford. H πρώτη παγκόσμια συνάντηση Zippo έγινε το 1995. Ήταν η πρώτη ευκαιρία για τους συλλέκτες Zippo από όλο τον κόσμο να αγοράσουν, να πουλήσουν και να ανταλλάξουν τις συλλογές τους.
Το 1996, δημιουργήθηκε ένα ανεξάρτητο site ‘Zippo Tricks, Bound to Impress and Amaze’, το οποίο προκάλεσε ένα νέο πάθος ανάμεσα στους χρήστες των Zippo. To 2001, μετονομάστηκε σε zippotricks.com. Έκτοτε, έχει εξελιχθεί σε ένα από τα πιο γρήγορα αναπτυσσόμενα sites σχετικά με τη Zippo.
Το 1999, ο αναπτήρας Zippo κατατάχθηκε μέσα στα 100 πρώτα προϊόντα όλων των εποχών από το ‘Danish Design Center’ στην Κοπεγχάγη, καθώς και στα πρώτα σχεδιαστικά προϊόντα του 20ου αιώνα από το ‘Men’s Journal Magazine’.
Το 2001, δημιουργήθηκε το Zippo Click, παγκόσμιο club για συλλέκτες Zippo, το οποίο προήλθε από την πρωτοβουλία της εταιρείας για περαιτέρω διεύρυνση της συλλεκτικής εμπειρίας και της προώθησης του ονόματος Zippo.
To 2002, παρουσιάστηκε ένα νέο προϊόν, το MPL (Multi Purpose Lighter) , αναπτήρας πολλαπλών χρήσεων, ιδανικός για κεριά, τζάκια, grill και μια σειρά άλλων εφαρμογών.
Ο George G.Blaisdell είδε ένα φίλο του να ανάβει ένα τσιγάρο με κάτι που ο Blaisdell περιέγραψε ως ένα άτεχνο Αυστριακό αναπτήρα. Ο φίλος του απάντησε «Αρκεί που δουλεύει». Αυτή η φράση ενέπνευσε τον Blaisdell να προωθήσει ένα δικό του αναπτήρα.
Το πρώτο αντικείμενο που έφερε το όνομα Zippo ήταν ένα κουτί που παρήγγειλε ο Blaisdell για να συσκευάζει τον Αυστριακό αναπτήρα. Τότε άρχισε να κατασκευάσει ένα νέο αναπτήρα έχοντας στο μυαλό του την εγγύηση εφ’όρου ζωής.
Η ίδρυση του brand Zippo ήταν και συνεχίσει να είναι διάσημη σε όλο τον κόσμο, λόγω της εγγύησης εφ’ όρου ζωής. Ήταν υπόσχεση από το 1933, κάθε αναπτήρας Ζippo να επιδιορθώνεται δωρεάν.
Το πρώτο εταιρικό λογότυπο το οποίο φιλοξενήθηκε πάνω στον αναπτήρα Zippo ήταν της Kendall Motor Oil το 1934. Από τότε, πολυάριθμα εταιρικά λογότυπα από όλο τον κόσμο εμφανιστήκαν πάνω στους Zippo, περιλαμβανομένων πασίγνωστων εταιρειών όπως η Budweiser, η Chevrolet, η Coca-Cola, η Sony, η Nike και η Mercedes-Benz.
Στα τέλη του ’30, η Windy, το διάσημο κορίτσι της Zippo, χρησιμοποιήθηκε σε μια γνωστή διαφήμιση της Zippo, αναδεικνύοντας την ανθεκτικότητα των Zippo κόντρα στον άνεμο.
Στις αρχές του 1940, οι αναπτήρες Zippo πρωταγωνιστούσαν σαν αστέρια του θεάτρου και του σινεμά. Εμφανίστηκαν σε πάνω από 1000 ταινίες στο Hollywood, από το ‘Έως την αιωνιότητα’ μέχρι στους ‘Αγγέλους του Τσάρλι’.
Τίποτα δεν προέβαλλε τους αναπτήρες Zippo τόσο πολύ όσο τα γεγονότα του Β Παγκοσμίου Πολέμου. Όλοι οι έτοιμοι έως τότε αναπτήρες Zippo διατέθηκαν σε στρατιωτικά καταστήματα και φυλάσσονταν σαν λάφυρα από τους στρατιώτες ανά τον κόσμο. Όχι μόνο τους χάραζαν και τους έπαιρναν μαζί τους στην μάχη, αλλά τους πρόσεχαν σαν να ήταν γράμματα από το σπίτι τους. Λόγω του πολέμου, υπήρχε έλλειψη σε μπρούτζο και γι’ αυτό οι αναπτήρες φτιάχνονταν από ατσάλι.
Η πρώτη επέκταση στην γραμμή προϊόντων Zippo ήταν ένας επιτραπέζιος αναπτήρας, ο οποίος παράχθηκε μεταξύ του 1938 και του 1941.
Το αρχικό αυτοκίνητο της Zippo,ήταν μια Chrysler Savatoga του 1947. Ο George Blaisdell σκέφτηκε αυτή την προωθητική ιδέα, ενθυμούμενος τα αυτοκίνητα των ηρώων της παιδικής του ηλικίας.
Ο ‘Slim Zippo’, που παράχθηκε το 1956, αποτελεί μια πιο μικρή εκδοχή του παραδοσιακού Zippo , ειδικά σχεδιασμένη για γυναίκες.
To 1933 στο Bradford άνοιξε το πρώτο κατάστημα -μουσείο Zippo. Περιλάμβανε κατάστημα λιανικής και μουσείο, που στέγαζε ιστορικά κομμάτια. Ένα πιο μεγάλο και νεότερο κτίριο εγκαινιάστηκε το 1997 , το Κέντρο Επισκεπτών Zippo-Case.
Οι λάτρεις των αναπτήρων, δημιούργησαν club συλλεκτών στην Αμερική στα μέσα του ’80. Οι αναπτήρες Zippo έγιναν γρήγορα αγαπητοί ανάμεσα στα μέλη. Σήμερα υπάρχουν πάνω από 12 club σε περισσότερες από 11 χώρες.
Η Zippo ίδρυσε την Zippo.com το 1995 σαν ηλεκτρονική βιτρίνα για το όνομα Zippo,την ιστορία της, την ουσία και το παγκόσμιο κύρος της. Σήμερα το βραβευμένο site της Zippo, δέχεται ένα εκατομμύριο επισκέψεις το μήνα.
Η Zippo έχει υπάρξει χορηγός πολυάριθμων γεγονότων σε όλο τον κόσμο. Το 1993, καθιερώθηκε το ‘Zippo U.S Vintage Grand Prix of Watkins Glen’. Επίσης, αποτελεί χορηγό αυτοκινήτων που συμμετέχουν στο ‘Nascar Busch Grand National and Winston Cup Series’ και στο ‘Grand American Road Racing Tour’. Ένα αερόστατο Zippo ταξίδευε στον ουρανό της Ευρώπης και ένα ιστιοφόρο διέσχιζε τα νερά της Γερμανίας.
Η πρώτη εθνική ημέρα Zippo εορτάστηκε το 1994 στο Bradford. H πρώτη παγκόσμια συνάντηση Zippo έγινε το 1995. Ήταν η πρώτη ευκαιρία για τους συλλέκτες Zippo από όλο τον κόσμο να αγοράσουν, να πουλήσουν και να ανταλλάξουν τις συλλογές τους.
Το 1996, δημιουργήθηκε ένα ανεξάρτητο site ‘Zippo Tricks, Bound to Impress and Amaze’, το οποίο προκάλεσε ένα νέο πάθος ανάμεσα στους χρήστες των Zippo. To 2001, μετονομάστηκε σε zippotricks.com. Έκτοτε, έχει εξελιχθεί σε ένα από τα πιο γρήγορα αναπτυσσόμενα sites σχετικά με τη Zippo.
Το 1999, ο αναπτήρας Zippo κατατάχθηκε μέσα στα 100 πρώτα προϊόντα όλων των εποχών από το ‘Danish Design Center’ στην Κοπεγχάγη, καθώς και στα πρώτα σχεδιαστικά προϊόντα του 20ου αιώνα από το ‘Men’s Journal Magazine’.
Το 2001, δημιουργήθηκε το Zippo Click, παγκόσμιο club για συλλέκτες Zippo, το οποίο προήλθε από την πρωτοβουλία της εταιρείας για περαιτέρω διεύρυνση της συλλεκτικής εμπειρίας και της προώθησης του ονόματος Zippo.
To 2002, παρουσιάστηκε ένα νέο προϊόν, το MPL (Multi Purpose Lighter) , αναπτήρας πολλαπλών χρήσεων, ιδανικός για κεριά, τζάκια, grill και μια σειρά άλλων εφαρμογών.