Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

Σάκης Μπουλάς: Μου δώσανε 30 χρόνια ζωής!

Print Friendly and PDF Print Print Friendly and PDF PDF


Σάκης Μπουλάς: Μου δώσανε 30 χρόνια ζωής!
Φωτογραφία: DigitalCrete.gr
"Μου δώσανε 30 χρόνια ζωής και ίσα που προλαβαίνω να πάω να δώ την παράσταση με τον Φιλιππίδη και τον Μπουλά", δήλωσε ο Σάκης Μπουλάς, βγαίνοντας από την νευρολογική κλινική του νοσοκομείου ΚΑΤ, το απόγευμα της Δευτέρας (14/03).
Εμφανώς καταβεβλημένος, αλλά χωρίς να χάσει ούτε λεπτό το χιούμορ του, ο δημοφιλής ηθοποιός δήλωσε ότι τελικά δεν επρόκειτο για υπερκόπωση, όπως αρχικά ακούστηκε, αλλά χρειάστηκε να μεταφερθεί εσπευσμένα στο νοσοκομείο, εξαιτίας μιας πολύ σοβαρής λοίμωξης του πεπτικού συστήματος. Όπως όλα δείχνουν, ο πρωταγωνιστής ξεπέρασε το πρόβλημα της υγείας του, ωστόσο οι γιατροί του συνέστησαν ξεκούραση και πολύ καλή διατροφή.
Μάλιστα, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι θα εμφανιστεί κανονικά στην πολύ-αναμενόμενη πρεμιέρα της παράστασης Μια φορά κι ένα μωρό που έχει προγραμματισθεί για την Δευτέρα (14/03) το βράδυ.
Σύμφωνα με το πρωτοσέλιδο δημοσίευμα της εφημερίδας Espresso, ο ηθοποιός αισθάνθηκε έντονη δυσφορία πριν από λίγες ημέρες, με αποτέλεσμα να τηλεφωνήσει σε συγγενή του για να του ζητήσει να τον μεταφέρει στο νοσοκομείο.
Τραγική ειρωνεία: Το Σάββατο το μεσημέρι, την στιγμή που ένα ολόκληρο επιτελείο είχε «πέσει» πάνω από τον Σάκη Μπουλά, εκείνος μιλούσε στην μαγνητοσκοπημένη εκπομπή του Μega Όλα για την υγεία μου, για το πρώτο έμφραγμα που είχε περάσει πριν από μερικά χρόνια.
"Τότε", είπε "σώθηκα κυριολεκτικά για λίγες ώρες. Εάν ο συγκάτοικός μου δεν με είχε μεταφέρει στο νοσοκομείο, τώρα δεν θα ήμουνα εδώ".



πηγή

Share
Loading