Δευτέρα 3 Ιουλίου 2017

FLAT BELLY: 6 τροφές που δεν πρέπει να φας πριν την παραλία!

Print Friendly and PDF Print Print Friendly and PDF PDF

Ψάχνοντας διάφορες έρευνες και μελέτες, τη προσοχή μου τράβηξε ένα απόσπασμα που ανέφερε τροφές που προκαλούν φούσκωμα και πρήξιμο και σίγουρα τις εντάσσουμε στην κατηγορία των DON'T επιλογών πριν βγούμε στην παραλία. Είναι σημαντικό να σου αναφέρω ότι όσο αδύνατη και αν είσαι, οι παρακάτω τροφές μπορούν πολύ εύκολα να προκαλέσουν πρήξιμο στη κοιλιά και στο σώμα και κατ' επέκταση να κάνουν την αυτοπεποίθηση σου να πέσει στο -20. Εγώ είμαι αυτή που σου έχω αναφέρει ότι το παν είναι η γυμναστική και η δίαιτα, αλλά ειδικά αυτή τη περίοδο πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικές με τις επιλογές των τροφών που καταναλώνουμε.

1. Ανθρακούχα αναψυκτικά
Εγώ σαν fitness editor, έχω πει εδώ και καιρό αντίο στην αγαπημένη μου σόδα, καθώς το ανθρακικό προκαλεί διόγκωση στη κοιλιακή περιοχή.
 
2. Αλάτι
Είμαι μεγάλη οπαδός του αλατιού, αλλά δυστυχώς έπρεπε να το περιορίσω. Απόφυγε τις μεγάλες ποσότητες αλατιού και τις τροφές που ήδη περιέχουν αρκετό νάτριο, καθώς κάνουν κατακράτηση υγρών. Είμαι σίγουρη ότι θα σου λείψει αλλά θα νιώσεις πολύ καλύτερα που το απέβαλες από τη ζωή σου και σύντομα θα κατευθυνθείς στη παραλία γεμάτη αυτοπεποίθηση.
3. Σταυρανθή λαχανικά
Ίσως αυτή η λέξη να μην σου λέει κάτι, αλλά σε αυτή τη κατηγορία ανήκει το μπρόκολο, το λάχανο, τα λαχανάκια Βρυξελλών, η ρόκα και τα ραπανάκια. Ξέρω ότι όλα αυτά είναι ο σύμμαχός σου στο αδυνάτισμα, αλλά αυτά τα νόστιμα λαχανικά περιέχουν μια ουσία που ονομάζεται ραφινόζη και προκαλεί υπερβολικό φούσκωμα στη κοιλιά.
4. Τσίχλα
Μπορεί να σου φαίνεται υπερβολικό αυτό που θα σου πω, αλλά η κατανάλωση τσίχλας έχεις ως αποτέλεσμα τη κατάποση μεγάλων ποσοτήτων αέρα, με συνέπεια να δημιουργήσει πρήξιμο στη κοιλιά σου.
5. Αλκοολούχα cocktail
Σίγουρα στο άκουσμά τους σου έρχονται στο μυαλό εξωτικές παραλίες, καλοκαιρινά θέρετρα και χαλαρές στιγμές, αλλά το cocktail δεν είναι τόσο αθώο όσο νομίζεις. Μέσα σε αυτά τα δροσερά ποτά υπάρχει ένας συνδυασμός φυσικών σακχάρων, γλυκαντικών ουσιών και υψηλά επίπεδα φρουκτόζης που προκαλούν έντονο φούσκωμα.

6. Γαλακτοκομικά
Αν έχεις δυσανεξία στη λακτόζη, τότε πρέπει να ξεχάσεις τα γαλακτοκομικά. Εκτός από το φούσκωμα, μπορούν εύκολα να προκαλέσουν διαταραχές στο πεπτικό σου σύστημα.
 


Το είδαμε: εδώ

Share
Loading