Κυριακή, 30 Απριλίου 2017

9 Τροφές για την ενεργοποίηση του μεταβολισμού σου!

Print Friendly and PDF Print Print Friendly and PDF PDF

Όλες έχουμε περάσει τουλάχιστον μία φορά στην ζωή μας που θελήσαμε να χάσουμε κιλά. Κάποιες τα κατάφεραν ενώ άλλες τα παράτησαν. Σε όποια κατηγορία κι αν ανήκεις, αυτό το άρθρο θα σου φανεί χρήσιμο αφού θα σε βοηθήσει να ενεργοποιήσεις τον μεταβολισμό σου.
Ουσιαστικά ο μεταβολισμός είναι ένα σύστημα βιοχημικών ενεργειών που πραγματοποιούνται στον οργανισμό σου. Είναι υπεύθυνος για την παραγωγή και απελευθέρωση της ενέργειας. Επίσης μας βασανίζει ιδιαίτερα, αφού για να χάσουμε κιλά πρέπει να “ξυπνήσουμε”τον μεταβολισμό μας για να αρχίσει να λειτουργεί όπως πρέπει. Να παίρνει δηλαδή τα στοιχεία που χρειάζεται από τις τροφές για να φτιάξει ενέργεια.

Πως να ενεργοποιήσεις τον μεταβολισμό σου!


1) Πράσινο τσάι


Αυτό το τσάι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά στοιχεία έχει πολλαπλά οφέλη για την υγεία, συμπεριλαμβανομένου ότι τονώνει τον μεταβολισμό χάρη στις κατεχίνες που περιέχει. Έτσι το πράσινο τσάι όχι μόνο βοηθάει για την απώλεια βάρους και λίπους αλλά η καφεΐνη που περιέχει  δρα επίσης ως διεγερτικό που αυξάνει τα ποσοστά της ενέργειας στο σώμα. Επίσης, περιέχει νερό το οποίο βοηθάει σημαντικά στην απώλεια βάρους.
Το νερό είναι πολύτιμο τόσο για το σώμα μας όσο και για την ίδια την ζωή.

2) Βρώμη


Ενώ βελτιώνει τα επίπεδα της χολιστερόλης και γενικά τη καρδιοαγγειακή υγεία, ο τύπος του υδατάνθρακα στην βρώμη είναι επίσης υπεύθυνος για την τόνωση του μεταβολισμού. Η αντίσταση του αμύλου αρνείται να ” σπάσει ” στο λεπτό έντερο και έρευνες δείχνουν πως θα νιώθετε χορτασμένοι για περισσότερη ώρα.
Εξαιτίας του ενεργού ρόλου της βρώμης στην απώλεια και διατήρηση του βάρους, έχουν ανακαλυφθεί νέες  τεχνολογίες που ενσωματώνουν βρώμη και κριθάρι σε περισσότερα προϊόντα.

3) Αβγά


Είτε τα κάνετε ομελέτα, ποσέ ή σφιχτά τα αβγά είναι το απόλυτο πρωινό γεύμα. Απ’ την στιγμή που τα αβγά θεωρούνται χρυσός στην πρόληψη υψηλής ποιότητας πρωτεϊνών, όταν τα τρώμε βελτιώνουμε και την καύση του λίπους.
Σύμφωνα με έρευνες ένα πρωινό με αβγά βοήθησε κατά 65% περισσότερο υπέρβαρα άτομα να ακολουθήσουν διαιτητικό πρόγραμμα και να χάσουν θερμίδες. Το πρωινό, ειδικά όταν είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες, είναι πολύ χρήσιμο για την σημαντική βελτίωση του μεταβολισμού.

4) Καυτερή Σάλτσα


Η κάψα της μικρής πιπεριάς τσίλι μας προσφέρει περισσότερα εκτός απ’ την γεύση της. Επίσης ανεβάζει τον μεταβολισμό στα ύψη. Έρευνες προτείνουν πως η καψαϊκίνη, το φυσικό συστατικό στις καυτερές πιπεριές που μας δίνει την αίσθηση πως καιγόμαστε, μπορεί να είναι πολύ χρήσιμη για την απώλεια βάρους, χάρη στην ιδιότητά της να παράγει ζέστη, καίει θερμίδες και διαλύει το λίπος.
Οι καυτερές πιπεριές επίσης αυξάνουν τον δείκτη του μεταβολισμού σας μετά από το γεύμα και σας αφήνουν περισσότερο ικανοποιημένους, με αποτέλεσμα να τρώτε λιγότερο αργότερα.

5) Καρύδα και φοινικοπυρηνέλαιο


voithia karidas ston metavolismo
Η κατανάλωση αναμειγμένης καρύδας και φοινικοπυρηνέλαιου έχει αποδείξει πως αυξάνει την ενέργεια και τον μεταβολισμό.Μία έρευνα μας δείχνει πως τα συμπληρώματα στην γυναικεία δίαιτα με δύο κουταλιές της σούπας λαδιού καρύδας κάθε μέρα, όχι μόνο τις βοήθησε να χάσουν βάρος στην περιοχή της κοιλιάς, αλλά ανύψωσε και τα επίπεδα της χοληστερόλης.
Το κλειδί είναι να ελέγχεις τις μερίδες καθώς τα λάδια είναι πυκνά σε θερμίδες, να περιέχουν σε κάθε κουτάλι από 40 έως 117 θερμίδες.

6) Γαλακτοκομικά σε χαμηλά λιπαρά


Τυρί, παρακαλώ. Έρευνες έδειξαν πως δίαιτες υψηλές σε ασβέστιο από τα γαλακτοκομικά προϊόντα στηρίζουν την απώλεια βάρους σε άτομα με δεύτερο τύπο διαβήτη. Γιατί; Το γεγονός να μην παίρνουν αρκετό ασβέστιο ίσως πυροδοτήσει την απελευθέρωση της καλσιτριόλης, μίας ορμόνης που προκαλεί το σώμα να αποθηκεύσει παραπάνω λίπος.
Άλλη μία έρευνα που ήρθε στο φως με παρόμοιο συμπέρασμα και μας έδειξε πως τα γαλακτοκομικά σε χαμηλά λιπαρά βοηθούν στην μείωση του βάρους ενώ παράλληλα το σώμα απορροφά  το ασβέστιο που χρειάζεται.

7) Κινοά


kinoa
Για να κάψετε περισσότερο λίπος, πρέπει να εστιάσετε την προσοχή σας σε τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες, οι οποίες χρειάζεται περισσότερη ώρα για να χωνευτούν, βοηθώντας να πάει πιο γρήγορα ο μεταβολισμός σας. Οι φυτικές ίνες επίσης προωθούν  τον κορεσμό και αυξάνουν την έκκριση εντερικών ορμονών, δύο ακόμα παράγοντες που βοηθούν στην χώνεψη και συνεισφέρουν στην μείωση του βάρους.
Κινοά, γνωστά και ως σούπερ δημητριακά παρέχουν 12 γραμμάρια διαιτητικής φυτικής ίνας σε κάθε κούπα σερβιρίσματος, σχεδόν διπλάσια από κάθε άλλο δημητριακό. Επιπλέον, το κινοά έχει αναγνωριστεί ως ένα ολοκληρωμένο γεύμα με βάση τις πρωτεΐνες και τις θρεπτικές του αξίες.

8) Μπανάνες


Αυτό το φρούτο έχει αποκτήσει κακή φήμη χωρίς να υπάρχει σοβαρός λόγος. Μία μεγάλη μπανάνα προσφέρει περίπου 500mg κάλιο. Το κάλιο βοηθάει το σώμα να ελέγχει τα μέταλλα και υγρά μέσα και έξω από τα κύτταρα και ενδεχομένως να αυξήσει το βασικό μεταβολισμό.
Ακόμη η μπανάνα είναι πηγή φυτικών ινών και βιταμίνης C, στοιχεία που προσφέρουν στον οργανισμό την ενέργεια που χρειάζεται.
ediva.gr 


Το είδαμε: εδώ

Share
Loading