Πέμπτη 6 Απριλίου 2017

30 ενθαρρυντικές φράσεις για τα παιδιά σας: Όλες να τις λέτε καθημερινά

Print Friendly and PDF Print Print Friendly and PDF PDF

Τα παιδιά σας ακούνε ο,τιδήποτε και αν λέτε. Μπορεί εσείς να μην το καταλαβαίνετε ειδικά όταν τους λέτε να στρώσουν το κρεβάτι ή να μαζέψουν τα παιχνίδια, αλλά τίποτε δεν τους ξεφεύγει. Αυτός είναι και ο λόγος που πάντα πρέπει να λέτε λόγια ενθαρρυντικά στα παιδιά σας.
Οι λέξεις που χρησιμοποιείτε όταν απευθύνεστε στα παιδιά πρέπει να έχουν μια έννοια και να τα βοηθά να καταλάβουν την αίσθηση της αξίας και το αίσθημα της αγάπης. Ως γονιός, τα λόγια σας θα πρέπει να τα ανεβάζουν ψυχολογικά και να τα κάνουν να νιώθουν ότι μπορούν να κατακτήσουν τον κόσμο όπως και να έχει.
Αν δεν ξέρετε πώς να το κατεφέρετε αυτό και από πού να αρχίσετε παρακάτω θα βρείτε μερικές φράσεις ενθάρρυνσης. Διαβάστε τα και καθημερινά να τα λέτε στα παιδιά σας.
  1. Είμαι περήφανη για εσένα!
  2. Κάνεις καλή δουλειά!
  3. Μου αρέσει ο τρόπος που το έκανες!
  4. Ουάου! Αυτό είναι τόσο δημιουργικό.
  5. Μου αρέσει να σε ακούω να τραγουδάς!
  6. Σε ευχαριστώ που με βοηθάς!
  7. Μα τι υπέροχη ιδέα!
  8. Με κάνεις ευτυχισμένη!
  9. Πέρασα πολύ όμορφα που έπαιξα μαζί σου!
  10. Έχεις υπέροχη φαντασία!
  11. Το αξίζεις!
  12. Πες μου τι σκέφτεσαι για αυτό;
  13. Είμαι τυχερή που είμαι η μαμά σου!
  14. Τι όμορφο χαμόγελο που έχεις!
  15. Μπράβο που τελείωσες το διάβασμά σου!
  16. Όλοι κάνουμε λάθη... ακόμη και εγώ!
  17. Μπορείς να με βοηθήσεις με αυτό σε παρακαλώ;
  18. Είσαι υπέροχο παιδί!
  19. Μου αρέσει να σε ακούω να μου μιλάς!
  20. Είσαι μοναδικό και ιδιαίτερο παιδί!
  21. Για εμένα σημαίνεις πολλά!
  22. Αξίζεις πολύ αγάπη!
  23. Οι ιδέες σου είναι έξυπνες!
  24. Σε ευχαριστώ που με ακούς και που δεν γκρινιάζεις! 
  25. Μη φοβάσαι να δοκιμάσεις ξανά!
  26. Καλή προσπάθεια! Μπορείς να τα καταφέρεις!
  27. Μου δίνεις τις ωραιότερες αγκαλιές!
  28. Ήταν πολύ ευγενικό από μέρους σου!
  29. Πες μου κι άλλα!
  30. Σε αγαπώ
Αυτά τα ενθαρρυντικά λόγια θα κάνουν το παιδί σας να αισθανθεί το πόσο πραγματικά το λατρεύετε και το αγαπάτε.
mothersblog


Το είδαμε: εδώ

Share
Loading