Πέμπτη, 23 Φεβρουαρίου 2017

Τί μπορεί να καταφέρει μια χούφτα ξηρών καρπών;

Print Friendly and PDF Print Print Friendly and PDF PDF

Την Κυριακή 18 Δεκεμβρίου συζητήσαμε με την Φωτεινή Γεωργίου, στην εκπομπή «Υγεία πάνω από όλα», τα ενδιαφέροντα αποτελέσματα μιας πολύ πρόσφατης μελέτης που ήρθε στο φως της δημοσιότητας και αφορούσε την επίδραση των ξηρών καρπών στην υγεία μας.
Πλήθος ωφέλιμων δράσεων όπως καρδιοπροστατευτικός ρόλος, αντικαρκινικές ιδιότητες κ.α., που μπορεί λίγο ή πολύ να είναι γνωστές στους περισσότερους, ωστόσο δύσκολα θα φανταζόταν κανείς ότι σε μια μικρή χούφτα ξηρών καρπών κρύβεται τέτοιος ανεκτίμητος διατροφικός θησαυρός. Αποδείξαμε στο στούντιο το μεγαλείο και την προνοητικότητα της φύσης... ότι τα καλά, δηλαδή, τα βγάζει σε μικρές συσκευασίες.

Αναδείξαμε τους πρωταθλητές:

  • Αμύγδαλα
  • Καρύδια
  • Φιστίκια
  • Κάσιους

Αναλύσαμε την ιδιαίτερή τους σύσταση:

  • Πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας, ιδανικές για αθλομενους
  • Λιπαρά φιλικά για την καρδιά
  • Αντιοξειδωτικά & φυτοστερόλες, που θωρακίζουν το ανοσοποιητικό και μειώνουν την κακή χοληστερόλη
  • Βιταμίνες & μέταλλα, απαραίτητα για κάθε ηλικία καθώς και
  • Φυτικές ίνες, που συμβάλουν, μεταξύ άλλων, στην καλή λειτουργία του εντέρου
Επειδή όμως ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο και επειδή οι ξηροί καρποί δεν παύουν να περιέχουν πολλές θερμίδες, διευκρινίσαμε ότι για να απολαμβάνουμε όλα αυτά τα οφέλη – και να μην κινδυνεύουμε να αυξήσουμε το βάρος μας, αρκεί μια μικρή χούφτα ξηρών καρπών σε καθημερινή βάση – όσο είναι δηλαδή περίπου ένα μπαλάκι του γκολφ. Μάλιστα τονίσαμε ότι αναμειγνύοντας διάφορα είδη κάθε φορά και μάλιστα φροντίζοντας να εντάξουμε και άλλα υπερτρόφιμα όπως είναι οι σταφίδες ή τα αποξηραμένα σύκα, επιτυγχάνουμε μεγαλύτερη ποικιλία σε θρεπτικά συστατικά.



Το είδαμε: εδώ

Share
Loading